K čemu ta genderová vyváženost?

13. 04. 2017 8:55:50
Narodila jsem se jako holčička. Postupně jsem rostla - dívka, slečna. Stala se za mě mladá paní, máma a dnes o sobě mohu říct, že když chci, jsem dáma! Svoji ženskou roli trénuju půl století a ji mi v ní dobře. Jsem ráda ženou.

Být ženou je fajn.

Už jenom proto, že mohu dát najevo svoji slabost. Klidně, kdybych chtěla, já tedy nemám potřebu, můžu brečet na veřejnosti. Cítím, že žena smí plakat, nemusí být za tvrďáka.

Můžu si obléknout krásné sexy šaty, obout boty na vysokých podpatcích a tím svoji ženskost umocnit. Dovolit si pocit bohyně. Ale jako žena mohu chodit i v kalhotách a keckách. My ženy máme možnost volby, na rozdíl od mužů.

Dobu strávenou na mateřské dovolené považuji ze nejkrásnější období svého života.

Říká se, že muž živí rodinu. Já se klidně nechám živit, když budu chtít. Je sice pravda, že mám práci, ta mě baví a uspokojuje, jsem v životě úspěšná, ale ten pocit, kdyby tomu tak nebylo a já bych to mohla hodit na svého muže, ten je k nezaplacení.

Mám ráda, když někam přijedeme, a muž jde vyřídit formality. Odnese mi kufr, otevře dveře, zjistí, kam půjdeme na večeři a já si připadám jako královna. Jsem ráda opečovávaná a mám k tomu správňáckého partnera.

Nepotřebuju, aby dělal v domácnosti ženské práce, umím umýt okna sama. On se zase věnuje mužským pracím, které vyžadují techniku a sílu. Vyčistí odpad, opraví elektrickou zásuvku, umí si poradit s protékajícím záchodem, spraví těsnění v koupelně, vymění zámek u dveří, přestěhuje skříň, poradí si s nárazníkem, který jsem otiskla do plotu, zryje zahradu, ostříhá stromy. Já ráda uvařím a upeču něco dobrého. Vyperu i vyžehlím. Dělám to ráda. On mi přistaví auto a v zimě mě dokonce rozmazluje tím, že nastartuje, abych mohla nastoupit do vyhřátého vozu.

Dávám ráda najevo svoji slabost, chci se nechat hýčkat, chci být obdivovaná a milovaná, protože i on v mých očích roste, nabývá na síle a já k němu mohu vzhlížet a milovat ho.

Alespoň takhle mi to Matka příroda dala do vínku. A já si tyhle pocity ponechávám. Nepotřebuju ze sebe dělat samostatnou bytost, i když se o sebe umím postarat.

My v naší domácnosti to máme jasné. On je muž, já žena. Oba umíme druhého zastoupit, oba jsme schopni, je-li třeba, převzít opačnou roli. Proč bychom to ale dělali? Za normálních okolností ani jeden z nás nemá potřebu stírat rozdíl mezi ženou a mužem. Oba jsme ve své pozici spokojení a jako takoví jsme schopni společného soužití ke spokojenosti obou dvou. On je můj partner, ne soupeř.

Po boku úspěšného, pravého muže stojí spokojená žena.

A proto, nechte si ženy i muži své role. Ženy, buďte ženami a vy muži, chovejte se jako chlapi. Uvidíte, že to funguje. Je to stará známá věc, vyzkoušená stoletími.

Howgh!

Autor: Zuzka Součková | čtvrtek 13.4.2017 8:55 | karma článku: 48.00 | přečteno: 12713x

Další články blogera

Zuzka Součková

Historka vskutku fekální

Když člověk trpí syndromem dráždivého tračníku, stává se z obyčejné vycházky drama, ve kterém jde nejen o zachování důstojnosti, ale i o čistotu prádla. Ačkoli se to po slovensky nazývá hnačka, zrychlení kroku nic neřeší!

30.12.2021 v 18:27 | Karma článku: 28.66 | Přečteno: 1139 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 14.59 | Přečteno: 173 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 26 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 23 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.11 | Přečteno: 282 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.53 | Přečteno: 492 | Diskuse
VIP
Počet článků 281 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3261

„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...