Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VB

My se segrou a neteri dostaly zachvat na dedeckove pohrbu. Byly jsme z jeho umrti smutne, ale byl uz hodne star a nemocen, takze to nikoho neprekvapilo, ale zpevacka na jeho pohrbu ano. Kdyz zacala kvilet jako podnapila sirena krizena s sakalem a eunuchem, musely jsme jsme se kousat do rtu a utect z obradni sine, pac to se i pres hluboky zarmutek fakt nedalo!

3 0
možnosti
MN

Nahrála jste mi na smeč ... a opravím druhou větu z nadpisu   ... I  kdyby fotra věšeli.

0 0
možnosti
Foto

Když jsem před pěti lety nastoupila do mé stávající výdělečné činnosti, byla jsem mmj. přivítána slovy:„Ty se pořád něčemu směješ, tady Tě to přejde.“ Nepřešlo, ale je pravda, že se tady člověk příliš smát nesmí, okolí za tím vidí cosi podezřelého a snad i obavyvzbuzujícího;-D. Jsem podezřelá:-/;-D, sobě nebezpečná...

1 0
možnosti
ZS

Je dobře, že jste se nedala;-)

1 0
možnosti
Foto

S tím vaším řehotem se mi vybavila scéna z filmu Škola Malého stromu, jak indiánovi zaskřehotala v kostele v kapse darovaná žába.

2 0
možnosti
Foto

Já se na lidi mračím, bo když se usměju, tak si někteří myslí, že se směju jim. ;-)

0 0
možnosti
ZS

Já si to tedy nemyslím, dle vaší fotky tady vedle... a kdybyste se mi smál, tak by mi to nevadilo;-);-D

2 0
možnosti
ZS

Šárko, protože se tak hezky směješ na fotce, tak stačí;-);-D;-D... a děkuju!

1 0
možnosti
Foto

Já si náhodou myslím, že smát se ve škole vhodné je. Dokonce jsem onehdá na pedagogické radě navrhovala, že bychom v rámci pěstitelských prací mohli na pozemcích pěstovat marjánku. Děti by do školy chodily s úsměvem a rády a učitelé by to také vše lépe snášeli. Nechápu proč, ale nesetkal se tento můj pokrokový návrh s kladnou odezvou kolegyň, ačkoli pan ředitel se nezdál být vyloženě proti. ;-)

6 0
možnosti
ZS

Jsi průkopnice, vydrž a nevzdávej se... však víš, že novátoři to měli historicky vždycky těžký... vida, objevila jsem mezeru v černých dírách svých historických znalostí;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Jsem všemi deseti pro a taky to dodržuju;-DR^

1 0
možnosti
ZS
Foto

Ten konec je úžasný, díky Zuzko!;-DR^;-D

1 0
možnosti
ZS

Horste,  já děkuju!

Měj se mooooc krásně a směj se!

0 0
možnosti
Foto

Máš recht. Já se směju furt, i když není čemu. 

A když se mi povede jen tak mimochodem rozesmát někoho jiného, potěší mě to.

Skoro víc, než když vidím nějakého zakaboněnce, u kterého můj smích vyvolává výbuchy vzteku.

1 0
možnosti
ZS

Martine, však já vím, že ty jsi můj člověk... díky!

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.