Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J29a30n69a 32M43a88j23o53v29á

25. 7. 2015 20:12

Zuzi, nevíme si rady s odlišností. A přitom jsou v nemocných tělech stejné mozky a stejné duše jako v těch našich.

Povzdechla si nad tím kdysi moje kamarádka a (až do konce života) neutuchající pragmatická optimistka. Nemocí ztratila spoustu lidí. Nevěděli jak si s ní povídat. A ona chtěla pořád stejně probírat knížky, recepty na marmelády a finty na mšice na zahrádce. 

Neměli bychom tak blbnout tou všude omílanou dokonalostí... díky, že jsi to napsala.

3 0
možnosti
ZS

Jani, i já ti děkuju, že jsi to tady napsala.

Kromě blbnutí s dokonalostí, jak píšeš, bychom si taky měli vážit toho, co právě máme, protože to mít pořád nemusíme... mám na mysli zdraví, vztahy, atd...

1 0
možnosti
Foto

Pravě jsem Zuzko zavzpomínal na svoje silniční lišeje...ani klouzavé lehnutí na motorce kupodivu nezanechá takovou paseku...a vždycky jsem žasnul, jak si s tím tělo umí poradit, přinejhorším zanechá jizvu.:-)

0 0
možnosti
ZS

Jaromíre, mám takový, zřejmě klamný, dojem, že když je člověk víc oblečený, tak silniční lišej není tak rozsáhlý... můj muž se před lety vysekal na kole a kromě zranění, které si přivodil, zničil i oblečení.

0 0
možnosti

Takový odlehčený článek, čte se jedním dechem :-)R^ No, ta noha je opravdu velmi nevzhledná, už jen pohled na foto mě bolel...ale Ty jsi prostě typ člověka - jenom se hned ze všeho nepos.at...a to Tě činí odlišnou od typických ženských, jako jsem já -  pofoukejte mě, politujte, pomazlete, bolí to! Fňuk...;-D

0 0
možnosti
ZS

Víš co, Miri, mě když někdo začne litovat, tak se začnu taky litovat a ještě víc... ale nebudu tvrdit, že mi nedělá dobře, když mě někdo bebí pofouká;-)

Odhadla jsi mě dobře, jen tak se z něčeho nepo...u, ale občas i jo, např. když se přejím melouna;-);-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Podobně jsem se taky cítil, když jsem přehlédl obrubník a chodník mi neuhnul... Nad pravým okem boule jako cibule, nadočnicový oblouk barvy deep purple, krvácející horní i dolní ret, odřeniny na obou dlaních, naštěstí se nade mnou smilovaly dvě japonské turistky a věnovaly mi větší než malé množství papírových kapesníků. A ten den po mně ani obyklí žadatelé o drobné na kafe nebo pivo nic nechtěli.

2 0
možnosti
ZS

Martine, ještě že jsem si ranní kávu odložila před čtením tvýho komentáře, řehtám se tady na plný kolo...

Jak vidno, následky nezůstaly, nebo jsem si nevšimla;-)

1 0
možnosti
JH

... proto se ráda pěkně oblékám,když ID, tak kočka. Sexy :-)

3 0
možnosti
ZS

"Jarka, si kočka, si kočka, si kočka

A perfektne urobená

Si krajšia než obloha nočná,

než modlitba na kolenách..."

tolik o tobě Elán.

Hezký den Jaruško!

0 0
možnosti
FA

Prima článek. R^

A samosebou vás nelituji. :-)

2 0
možnosti
PB

..... no kóóónečně je to venku,- těm pomatenejm cykloturistům z kanceláří vokazuju dencoden krompáč a lopatu,- za pětihodinovku zaručuju 2kila dole a patnáctihodinovej spánek beze snů, ale taky bez patáků na chrápání ! Su trochaj vodlišnej, ale zato normální ;-DR^ ..... a štempl mám vod Součkový !

1 0
možnosti
ZS

No vono to s těma dvěma kilama dole nebude je tak, člověk si dá dvě pivka a je to zpátky... něco o tom vím;-)

Ale pod štempl se vám, Petře, podepíšu:-) Vy jste normálnější než normální.

0 0
možnosti
MV

moc hezky a sveze napsane........uprimne receno,ja s tim nemam problem.....pro me jsou vsichni lide......

1 0
možnosti
ZS

Krásný, děkuju vám!:-)

0 0
možnosti
ZS

Šárko, díky a hezký víkend!:-)

0 0
možnosti
Foto

A stejně ty pády v dětství tak nebolely. Nebo aspoň tak dlouho!;-D

1 0
možnosti
ZS

Anebo jsme to už zapomněli, moje děti tedy dost brečely, ale zase nemají žádný štěrk zarostlý pod kůží...

Hezký víkend!

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.