Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D Zuzi superR^, já na veřejnosti nesměla říct ani slovo menstruace, ale měla jsem naštěstí jednu mamky kamarádku, která mi vše brzo vysvětlila ;-D

4 0
možnosti
ZS

Menstruace? To u nás doma, když jsem byla dítě, neexistovalo! ;-);-D

3 0
možnosti
Foto

I Ústav jazyka českého se potýkal s tímto problémem, až jeden z badatelů navrhl: pánské přirození "lemrouch", dámské "polopit". Na otázku, jak na to přišel, odtušil - ze znalosti historie a jazyka:

"I poklekla kněžna a políbila lem roucha jeho..."

"Jez do polosyta, pij do polopita."

R^

10 0
možnosti
ZS

R^lemrouch a polopit!! ... to nemá chybu!:-)

5 0
možnosti
Foto

Měla jsem to podobné. Máma se mnou o ničem nemluvila a když jsem dostala první mentruaci, styděla jsem se jí to říct. Moji synové měli bimbáska a nahota u nás nebyla tabu. V této výchově dále pokračují a klidně se koupou nazí se svými dcerami.

3 0
možnosti
ZS

My jsme se s dětmi taky koupali, ovšem v dnešní době raději o tom nahlas nemluvit;-)

1 0
možnosti
PS

P63e54t29r 45S89k26á46l58a

17. 12. 2015 18:25

Díky za odlehčený text. Po přečtení některých článků tady na blogu by si člověk pomyslel, že svět se řítí do záhuby. Ten Váš naopak ujistí o tom, že je všechno v pořádku.

5 0
možnosti
ZS

Děkuju taky, potěšil jste mě!

Poslední dobou na blog jen píšu a nečtu, abych se z toho nezbláznila...;-)

4 0
možnosti
VK

No,my jsme měli výchovu podobnou,máma nám se sestrou o menstruaci nic neřekla,protože její mamka jí taky nic neřekla :)) akorát sestra to poprvé dostala na škole v přírodě a byl to pro ni pěkný šok.Tak se u dětí snažíme,i když - taky říkám umej se tam dole,holt autopilot,no.

3 0
možnosti
ZS

Mě fascinovala moje dcera, když to poprvé dostala na lyžáku a úplně v klidu si šla koupit vložky. Já, když jsem po porodu druhého dítěte chtěla, aby mi manžel došel koupit ony propriety, tak jsem šeptala...;-)

3 0
možnosti
Foto

Prosim, ja nevim kde se pouziva subrtka s hackem na S?R^

0 0
možnosti
ZS

Horste, prosim, já nevim, co je subrtka s hackem na S?;-)

0 0
možnosti
Foto

U nás doma se žádné eufemismy myslím nepoužívaly, snad jedině ́tam dole ́, veškerá osvěta proběhla na toaletách ve škole - asi tak od třetí třídy jsme si vyměňovali různé (většinou dost zkreslené) poznatky. V pubertě jsem nedostatek informací doplnila klasikou: ́Děvčátko na slovíčko ́. Když mé dcery přišly do toho věku, přišlo mi komické jim vysvětlovat něco, o čem už se normálně bavili ve škole v první třídě.

Díky za vtipný článek. :-):-):-)

4 0
možnosti
ZS

Ano, Děvčátka, na slovíčko a pak ještě Dospíváte v muže... znám!

Díky za přečtení, Pavli!

3 0
možnosti

Zuzko, ty jsi tedy případ:-) Zase se ti to povedlo! Ovšem nejvíc mě oslovil výraz......míchala upečou bábovku!!!;-D;-D;-D

Ale jinak samozřejmě nesnižuji tvůj umělecký, pěvecký pokus, který upadl v zapomnění.....Hlavně si ho nezpívej, až poběžíš;-D;-D (a nebo jo, ale až to bude přenášet televize:-)) R^ Dík za pobavení!

4 0
možnosti

sorry:-)......upečenou....

0 0
možnosti
PS

P45e55t48r 16S28k21á51l95a

17. 12. 2015 16:45

No ono je to u vás holek vůbec problematické. To naše klučičí se pojmenovat dá spisovně, nevulgárně a věcně správně. Ale to vaše? Nejčastěji používaný výraz vagína je nesprávný, pokud tím myslíme zevní genitálie. Ten správný (vulva) se používá jen vzácně.

4 0
možnosti
ZS

Je to těžké, obzvláš ́t když se rodiče stydí. Jenže děti si to stejně vypátrají samy...:-)

0 0
možnosti
Foto

;-DTo muselo být vtipné. Naši se s tím nemazali. Otec nás dvě starší poučil o menstruaci, těhotenství a porodu ve věku 4 a 2 roky. To když se čekala nejmladší z nás. Jen na sex nějak pozapomněl, to jsme se doučily až z Bravíčka.;-) Ale dobře si pamatuju, jak babička tvrdila, že miminko přinesla vrána a my jsme ji poučovaly, že ne.;-D Otec taky chodil doma nahatý a když se ségry šklíbily, tak mamka říkala, že aspoň víme, jak vypadá chlap.

4 0
možnosti
ZS

Někdy v devadesátých letech se u nás objevila kniha Ukaž mi to!

Ukaž mi to! je naučná kniha o lidské sexualitě s fotografiemi od Willa McBridea. Vznikla v roce 1974 v Německu pod názvem Zeig Mal! a napsala ji psychiatrička Helga Fleischhauer-Hardt pro děti a jejich rodiče... zdroj Wikipedie

My měli to štěstí, že jsme ji sehnali a společně s dětmi probrali... takže jsme sexuální výchovu prošli... jak jsem se dočetla teď na netu, není u nás už k sehnání... škoda, je to dobrá pomůcka.

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.