Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 1
možnosti
Foto

Ták vážení, viděli jste Sňatky z rozumu, jak tam špatně dopadl jeden filozof, co si myslel, že si bude žít z výnosu cenných papírů?

Taky můj praděček si jako živnostník anarchista myslel, že bude žít z úspor. Po měnové reformě v r. 1946 raději umřel.

2 0
možnosti
ZS

Ovšem jsou i tací, kterým to klaplo ;-)

2 0
možnosti
VJ

Teď ještě, aby to soudružka Marksová myslel dobře i se zaměstnanci a aby si i zaměstnanci mohli volit výši odvodů na důchod. To by se najednou divila, že by 90% zaměstnanců platilo minimální odvody. :-P

6 0
možnosti
VK

V83í12t 89K36u87č27e57r34a

22. 1. 2016 19:04

Ještě jedno porovnání bych připojil. Pokud bych 40 let dával, to co chce paní Maksová (4 000) pro státní kasu, sobě na účet, tak to budou cca 2 000 000,- Teď odcházím do důchodu. Za 14 dní umřu a státního důchodu se ani nedočkám. Zůstávou po mně ale ty 2 Mega.

Když je zaplatím státu a začnu se těšit na důchod 11 000,- a umřu tak co se stane s těmi 2 000 000 co jsem "naspořil" státu? - Dostane je moje rodina?

9 0
možnosti
Foto

Mnohým řemeslníkům, co šli do důchodu a přispívali si na něj minimem už spadla brada, tak co ten povyk kolem dobré rady. Spořte si jak chcete, třeba svůj výdělek utopte v akciích :-) soukromých fondů. Stát byl, je a bude jediným garantem toho, že až vás nemohoucí uloží do špitálu, dostanete alespoň čisté prostěradlo. A nebude to pro vás málo.

2 2
možnosti
Foto

Ve špitále si to prostěradlo i toho doktora platím ze zdravotního pojištění. To Vám asi nedochází.

5 0
možnosti
Foto

A10l74e42š 20M18e31r77t44a

22. 1. 2016 18:32

Jak je z diskuse vidět, tak naše republika je plná živnostníků, kteří se v důchodu o sebe postarají sami a nějaké drobné od státu nepotřebujou. Já ovšem znám z reálu spoustu řemeslníků a pracujících v tzv. švarc systému co si své úspory ukládají do hospůdky a v důchodu budou škrábat na dveře sociálky.

6 1
možnosti
TM

T97o92m17á62š 15M93a88l59ý

22. 1. 2016 19:01

Je na svobodném rozhodnutí každého, jak naloží se svými penězi- zda je prolije hrdlem či odloží pro doby příští, jsoucí nikoliv dobami hojnosti a rozmařilosti.

8 0
možnosti
Foto

Zuzko mně už ho pomalu měří...nechám se překvapit.:-P:-)

2 0
možnosti
OP

Stačilo napsat jen tu předposlední větu. Ty ženské kupecké počty nečtu, ale jen jedno - není živnostník jako živnostník (slušně řečeno).

2 0
možnosti
PB

P61e43t72r 53B51r63o57ž

22. 1. 2016 16:50

Máte pravdu. A kdo mne zná, ví, že tohle jsem každému říkal už od roku 1990. Nemá smysl platit jakoukoli vyšší částku, protože jednak se to nevyplatí (je lepší spořit, nebo investovat - nemovitosti, zlato...) a hlavně, systém výpočtů se pořád mění a až bude za 20 let u moci nějaký nový Škromach (nebo nedejbože Abdul), stejně řekne, že ti paraziti živnostníci dostanou paušálně 3000 korun, protože i užili v mládí, když odírali pracující lid.

19 0
možnosti
PB

P19e87t13r 21B53r49o95ž

22. 1. 2016 16:51

Omlouvám se Škromachovi, pokud použil "parazity" Mládek. Já ty panáky mob nerozeznávám...

5 0
možnosti
VC

Paní Marxové určitě nejde o výšku penze drobného podnikatele za 40 roků. (Muslimové nebudou nevěřícím psům určite vyplácet žádní důchody.) Jí jde o naplnění přihrádky státního rozočtu s názvem důchody. To, jaké kdo bude pobírat důchody za x let je jí naprosto u ...

13 1
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.