Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máte naprostou pravdu.

Živnostník je pro levicově orientované jedince / k nimž paní Marksová bytostně patří / ekvivalent pro slovo parazit, jak se jednou rozohnil pan Mládek. Jenže na těch parazitech stojí a padá prosperita společnosti.

P.S. spoléhat na státní důchod je projevem slabomyslnosti.R^

26 1
možnosti
ZS

Děkuji Vám, že jste si blog přečetl. Moc si vašeho názoru vážím...R^

1 0
možnosti
BR

To že od tohoto státu dostaneme velký kulový s přehazovačkou víme už dávno. My se o sebe postaráme sami - stačí nám k tomu jen jedno: Jděte nám z cesty !!!!

16 0
možnosti
KLS

Ona celá tato komunisticko-estébácká garnitura to myslí s živnostníky dobře. Akorát si myslí, že když oni jsou blbí, tak i všichni ostatní jsou blbí.

15 1
možnosti
JS

Je to diskuse o ničem. Jako jediné řešení vidím oddělit jak platby tak i profity zaměstnanců a OSVČ. Za výsměch zaměstnancům považuji návrh na stanovení minimálního důchodu. To by každá OSVČ, která by byla úspěšná a platila víc než minimum, měla mít právo strávit zbytek života v psychiatrické léčebně. Spolu s paní ministryní a vedením ČSSD.

0 0
možnosti

To rozdělení plateb a profitů zaměstnanců a OSVČ je trochu problém. Já jsem například byl v minulosti zaměstnancem, ale od roku 2007 jsem OSVČ. Jek lze rozdělit mě samotného?

2 0
možnosti

Já nevidím na aktivitě ministerstva soc. věcí nic závadného. Je to výzva živnostníkům a zároveň popis, kolik budeme dostávat v případě, že budeme platit zákonné minimum.

Celá tahle akce vychází ze zkušeností MPSV, kdy v současnosti přichází první vlna živnostníků do důchodového věku a díví se, že dostanou místo slušného důchodu velké kulové.

Sociální pojištění je totiž oproti zdravotnímu celkem dost spravedlivé. Tady platí, že pokud platíš málo, dostaneš malý důchod. Ve zdravotním pojištění tohle neplatí a tak se na něm dá "parazitovat".

Sám jsem živnostník a tak vím, že zatímco u zdravotní peče mě stát nemuže dát třetinovou sádru, tak důchod mi třetinový dát může. A protože se mi nechce platit víc, než mi zákon nařizuje, platím si soukromé penzijní pojištění a investuji do nemovitostí.

Ale znovu opakuji: tahle iniciativa ministerstva je zcela v pořádku a buďme rádi za tyhle informativní dopisy.

8 2
možnosti
VV

Ano , pravda v celém rozsahu .

1 1
možnosti
Foto

H17a57n15a 77V92l60k94o42v73á

22. 1. 2016 14:01

Jen ještě doplním, že neplatím minimální pojistné, ale ani výše průměrných důchodů zaměstnanců mne nijak neoslňuje. A co ti zaměstnanci, kteří pobírali platy blízko minimální mzdě?

0 0
možnosti
Foto

H63a43n56a 31V21l91k73o13v69á

22. 1. 2016 13:56

R^ Taky patřím k parazitům a tak nějak jsem se smířila s tím, že prostě budu muset pracovat až do smrti. (i když samozřejmě šetřím také)

2 0
možnosti
ZS

Já se s tím zatím smířit neumím...:-)

0 0
možnosti
RE

Paní Úlisná počítá evidentně s tou druhou variantou, že si vás Manitou zavolá dřív....takže - šup s tim do pštrozoku:-):-)

3 0
možnosti
Foto

Tak patřím dle slov ministra Mládka mezi "parazity na systému" - tedy jsem živnostník. Jsem OSVČ bez zaměstnanců. Ale plánuji v důchodu moji minifirmičku se všemi zajímavými smlouvami prodat a to nějakou stotisícku snad hodí. A to bude můj příspěvek ke státní žebračence.

5 0
možnosti
ZS

Máte to dobře spočítaný a předpokládám, že ani vy nebudete ten, kdo bude ruku natahovat...

Hezký pátek!

2 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.