Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vím, o čem mluvíte, jsem úča na gymplu. Díky za pěkný a výstižný citát z Březiny. A to nežil v době mobilů a internetu!R^:-):-):-)

2 0
možnosti
ZS

Pavli, ten citát je pro mě poselstvím, že to možná není tak hrozný, že to vždycky bylo, je a bude. Viz učitelka v Obecné škole...

Díky, že jste si to coby profík přečetla:-)

0 0
možnosti
Foto

A já měl trojku z chování, když má pěst netrefila provokatéra, ale vycházejícího učitele za dveří na chodbu...;-D

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, velká poklona, za odvahu vstoupit do třídy ;-D i za úžasné vzpomínání. Taky jsem nedávno vzpomněla, že jsem jednou chytila na ZDŠ řádnou, nefalšovanou a zaslouženou facku od pedagožky. :-) Tak to už je opravdu jen historie. Dnes by to bylo asi na trestní oznámení :-/

2 0
možnosti
ZS

Co si budeme povídat, Ivo, škoda rány, která padne vedle...;-)

1 0
možnosti
Foto

Já byl mytí tabule ušetřen, neb jsem dostal důležitější funkci, jak sem chodil furt pozdě, udělali ze mne šatnáře ;-) ale ten smrad houby a hadru si pamatuju, není tedy vyloučeno, že jsem taky dostal houbou po hubě;-DR^

1 0
možnosti
ZS

R^Šatnář, óóó, jeden z nejvyšších postů školní hierarchie, hned za předsedou a pokladníkem... alespoň za mě to tak bylo;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Zuzi, tak na té naší škole máme ještě klasickou tabuli a křídy. Houbou jsem zatím nedostala, zato už mi skončila křída ve výstřihu. Také u nás zvoní. Jinak je to stejné (no stejné, však víš). Jo vlastně, ještě máme jednu perlu - do jídelny vodí učitel děti z celého druhého stupně cca 600 z prudkého kopce. Teda já je nevedla, já to sjela po ... ;-)

2 0
možnosti
ZS

Heli, uvedla se dobře;-)

Zřejmě jste ještě nedostali peníze z EU, jinak byste měli též moderní vybavení... a protože vím, tak - hodně štěstí!

1 0
možnosti
PB

...... nikdy,- na Základku už nikdy !,- Střední,- ani vomylem, maturita a finíto !,- Vejška,- dám to a už stačilo !,- Nástavba,- z teho kolotača sa snad nedá vystoupit ?!,- Specializace,- mi z teho jebne !,- Kurzy,- proč zrovna já ?! Metodický zaměstnání,- co sem kemu udělal ?!,- Školení,- co tam máte ešče?!? .............. zpátky na základku ? - NIKDY !!!

4 0
možnosti
Foto

Hele, holka, že Ty učíš záklaďata běhat? Nebo přímo prchat před vzděláním?

3 0
možnosti
ZS

Prchají samy, aniž by se pohly z lavice, Jani;-D;-D

1 0
možnosti
VB

Zuzi, ty ucis? Ja kdysi plakala i za trojku :S To bych dnes byla za totalne trapnou, jak tak koukam ;)

2 0
možnosti
ZS

Já taky, ale nechtěla jsem to napsat, abych nebyla právě za totální trapku;-D;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

No jo, houba...

tak, když (pěkně nasáknutá vodou) přistála na něčím obličeji, to bylo...;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.