Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já tu jen vypustím karmu, můj chytrolín leží většinou doma, přesto si každou chvíli říká o nakrmení.:-) K MDŽ už jsem mailinkoval. Tak jen ten zbytek svátku přeji hezkým zdejším dámám s nimiž nejsem propojen MEJLOVĚ...

1 0
možnosti
ZS

Horste, jsi prostě nejlepší...

Děkuju za vypuštěnou karmu:-)

0 0
možnosti

Jéžiši Kriste! Dovedeš si představit, kdyby došlo k nějaké "nemoci" chytrých telefonů a najednou přestaly všechny fungovat?! Jednooký bude mezi slepými králem!! Už se těším až budu dělat frajerku!!! ;-D;-)

Bezva čtení R^

2 0
možnosti
ZS

Díky, že jsi zase přišla. Je milé tě vidět.:-)

1 0
možnosti

V zásadě s tím co jsi napsala, souhlasím. Nic se nemá přehánět.

Ale...já mám "chytrolína"ve svém věku, abych takříkajíc udržovala hlavu v obrátkách. Zatím se mi to docela daří:)) A když jsem půl roku přes léto mimo dosah civilizace:))), tak je to jediné spojení s milými lidmi na blogu, jako jsi např. TY!:)))))

3 0
možnosti
ZS

Přesně jsi to vystihla - nic se nemá přehánět.

Jsem ráda, že zůstáváš ve spojení! :-)

1 0
možnosti
JN

Začínám se bát vytáhnout telefon na ulici.

Jo, uhodli jste: je to dotykáč. Bojím se, že ledva se podívám na čas, budu třiceti lidmi okolo odsouzena, jaký jsem de*il!

Mám ho dva týdny, po zdechnutí nokie. Jsem zarytá konzerva, která už ovšem neodolala tlaku doby. Všechny nové modely jsou horší, než ta má pět let stará pixla, a to pro mě není racionální volba. Ale světe div se, já jsem spokojená. On ten dotykáč je pro mě na používání příjemnější, než byla droboučká nokia. Howgh.

Ovšem fascinuje mě, jak bez ohledu na to, jestli držím v ruce černou krabičku za dva tácy nebo za deset, a jestli jsem jen mrkla na čas, nebo jsem už dvě hodiny nezvedla oči od internetu, jak jsem se jen VLASTNICTVÍM smartphonu pro část obyvatelstva rázem stala póvlem a duševním chudákem.

Je mi z podobných lidí hodně smutno.

3 0
možnosti
Foto

A to já se nebojím. Někdo má rád holky a někdo vdolky, někdo má smarth phone, někdo "easy" phone a někdo pevnou linku. Můj táta má na klapičkách svého mobilu nalepenou rozstříhanou náplast (FAKT) s inicilálkou toho, kdo je na tlačítku jako rychlá volba. Když jsem to viděla poprvé, ztratila jsem na chvilku zrak i sluch :-). Ale jemu to vyhovuje. A jeho kámoš rybář, co už slavil 70 posílá fotky z ryb přímo na fb a mne to fascinuje. Seniorský virtuální rybářský spolek :-) "dědků" (to řekl on, ne já) z celé republiky.

Počkejte, i Zuzku dožene čas a vývoj a pak se budeme škorpit, jestli Android nebo IOS, jestli je na světě něco lepšího než iPhone.

Je to fajn. Do množiny telefonistů Vás zdravím z tabletu ;-D

5 0
možnosti
Foto

Telefon mám krom volání a sms také na focení a poslech hudby. Na net lezu ve vyjímečných případech, například na cestách používám Idos.

Včera jsme byli v cukrárně- vedle u stolečku matka a dvě děti. Matka čuměla do chytrého telefonu (fcb), děti hrály hry na tabletu. Žádná komunikace, nic...:-/

Jo, karma samozřejmě, tuším pěkný bronz v Blogerce roku;-) Šichtařová vám to letos, Zuzky, natře:-(

2 0
možnosti
JN

Titul blogera roku je něčím hodnotnější, než denní civění do facebooku? :))))

Asi jak pro koho... ;-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzko rozumím, taky tu potvoru mám. ;-D

1 0
možnosti
ZS

Pavle, dík za přečtení:-)

1 0
možnosti
OP

Už ten název "chytrý" upozorňuje, že se jedná o nadstandardně oblbovací hračku. Se článkem souzním, jen si nejsem jistá, že ten váš apel padne na úrodnou půdu :-)

1 2
možnosti
HP

Netuším, proč by člověka měly definovat věci, které má a které nemá. Jste šťastná s tím, co máte teď? Tak si to užívejte a nemluvte ostatním do života, jak to oni dělají blbě.

1 3
možnosti
Foto

To jste tam četl?

Zajímavé já ne a to jsem technikou švihlá hodně :-)

9 0
možnosti
Foto

Jsou lidé, kteří se s moderní technikou perou. Není jim dáno, to se nedá nic dělat. Většinou je to díky tomu, že jim tu techniku nikdo pořádně nevysvětlil.

Být díky tomu ale apriori negativisticky naladěný..?

Spíš je to trochu celé od Vás hrané a chtěné.

Nedělejte se zajímavou. Tal zajímavá zas nejste.Rv

0 0
možnosti
PB

P49e39t41r 91B90r61o91ž

8. 3. 2016 18:57

Jen jednou jsem měl (nechytrý) telefon s dotykáčem. Nešel odemknout jinak, než potažením přes displej. Když displej odešel, nešel ani odemknout, ani připojit k PC, ani nic. Víte, kde byly všechny kontakty? Od té doby mám nejen hloupý telefon, ale taky s klasickým displejem a je mi fajn :-)

6 0
možnosti
ZS
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.