Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D28a98v11i75d 78V49l55k

21. 5. 2016 17:28

No zrovna jsme se tomu nedávno se ženou smály taky , jak tam leží ta Ztrouchnivělá kostra v hrobě a na ní dva prsní implantáty jako nové.;-D

2 0
možnosti
ZS

...vida, stejný nápad, mám kliku, byla jsem rychlejší;-)...

2 0
možnosti
PB

..... hmmm, a to sme ešče nezavadili vo umělou inteligenci !,- donedávna sci-fi, dnes tvrdá realita,- holt moderní doba, temu neutečem !R^

1 0
možnosti
ZS

Dneska jsem běžela, ale neutekla...

Hezký víkend tam k vám!

0 0
možnosti

Zuzko, tedy dneska ses do toho opřela! Snad jsem to ani neměla číst....To je přesně to, co mě takříkajíc vytáčí. Plastová okna, polystyrénem udušené baráky.....čas ukáže. A co potraviny balené do nesmyslně velkých plastových krabic? Oblečení samé mikrovlákno, materiály vyrobené z "petek". Povlečení - umělé. Žijeme jak ve fóliáku! (z čeho může být tolik alergií, nevíš?:-/) Jo, jo - všechno je umělé, včetně vztahů. Za chvíli si budeme už jen ukazovat, jak žáby na Niagaře, protože se neslyšíme, a hlavně neposloucháme.....

5 0
možnosti
ZS

Ale já jsem ráda, že sis to přečetla... už jenom proto, že vím, žes má věrná čtenářka a zase jsme zjistily, že máme stejné pohledy na svět. A to mě teší!

...a snad ses moc nerozčílila;-D

Koukej jak je krásně, slunce to nevzdává a kvetoucí jabloně zatím také ne. Hezkou sobotu.

1 0
možnosti
Foto

Jsem asi poslední, kdo s dětmi chodil na pískoviště a dnes je bere na procházky.

A Zuzko, u Tebe tak nějak doufám, že všechny zmíněné součástky jsou Tvé vlastní :)

0 0
možnosti
ZS

Martine, neboj, mám všechno své - vlastní zuby, klouby, šediny, vrásky, špeky a pod nimi ukryté svaly, stále hůř vidící oči, ale je to moje... Nejsem blázen, abych do sebe nechala řezat dobrovolně!;-D

0 0
možnosti

S tou Ivanou Trump to dostalo správnej ideologickej náboj;-D

3 0
možnosti
Foto

Naše planeta bude jednou nezničitelná, bude převážně umělá. Jen bude opuštěná.R^

2 0
možnosti
ZS

Hezky řečeno, Horste!

Hezký víkend přeju!

0 0
možnosti
JJ

J67i26ř70í 69J18o72n67á81š

21. 5. 2016 10:12

Paní autorku sice chápu,ale dnes už to zřejmě bez umělých hmot nepůjde.A jako důchodce s oběmi kyčlemi už 10 let starými mohu jen děkovat za pokrok.Jinak jen vozík,což je hrozná představa.Na běhání to není,ale chodím bez berlí.R^:-)

8 0
možnosti
ZK

Mám dům potažený polystyrenovou fasádou, všechna okna jsou plastová a žádná plíseň se nekoná. Okna mají mezi "zavřeno" a "otevřeno" ještě polohu, která umožňuje provětrávání. Dusit se nikdo nemusí. Ani na umělém kyčli nevidím nic špatného. Umělým hmotám fandím,ať už jako rukojeti třeba obyčejné žehličky,či těla vysavače. A vycpávky na hrudníku, to už je každého věc.

4 0
možnosti
Foto

Takže to, čemu se dříve říkalo netěsnící okna, se dnes vznešeně nazývá mikroklimatizace a v podstatě jde o totéž. Přístup trocha vzduchu do vydýchaného prostoru domova.

0 0
možnosti
Foto

H44a95n85a 28V88l39k11o77v90á

21. 5. 2016 10:00

Máte pravdu, moje kamarádka na mateřské dovolené mi popisovala, jak se ženy, se kterými se seznámila v porodnici od probuzení průběžně celý den setkávají na facebooku. Moje mladší dcera má 12 let a my jsme ještě chodili na ten písek....

S nadcházejícím jarem jsem omezila i čtení blogů, venku je přece jenom líp.

Jste jedna z mála, jejichž blogy si přesto vždycky najdu:-)

3 0
možnosti
ZS

Též jsem omezila nejen čtení blogů, ale jak jste si mohla všimnout i psaní. Tento blog jsem napsala, pro své věrné čtenáře, protože někteří mi psali, co je se mnou... ;-)

Děkuji vám! A hezký víkend, který má být konečně jarní:-)

1 0
možnosti
VI

Vítejte v realitě. V úvodu jsem se domníval, že nám roste nový Julek Vernův než jsem se pročetl dalšími odstavci. Napadají mne stejné myšlenky. Stále se vyrábí více a více plastů, ale nikdo neví jak dlouho bude trvat, než se v přírodě rozloží. No a co, my tu už přece nebudeme, tak proč to řešit, ne? :-(

2 0
možnosti
ZS

Na Julkovi Verneovic ještě budu muset zapracovat:-)

Díky za komentář a hezký víkend!

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.