Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je hezké číst si, jak trpí někdo jiný. ;-)

S tím léčením si nejsem tak jist. Já doma po Hluboké zjistil, že mám na těle z běhu velké modřiny. Ale určitě to prospívá duši. Tak dobře jsem se dlouho necítil. Pocit, že jsem přežil je skvělý. :-)

1 0
možnosti

Modřiny na těle po běhu? To jste musel někde upadnout nebo jak se to stalo?

A co jste běžel na Hluboké?

Vítám vás mezi běžci :-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, Beskydy, nejsou Polabská nížina :-)R^

1 0
možnosti

Nejsou, vyzkoušeno na vlastních nohách.

Ale stejně se už těším do Jeseníků na běh. Ten výběh na Vysokou holi (druhá nejvyšší hora Jeseníků) před sebou vidím i když nechci;-);-D;-D

Hezký den,Ivčo!

1 0
možnosti

No Zuzko, co ty všechno vydržíš! Jsi dobrá. Skoro jsem si myslela, že budete hrát krvavé koleno:))))) tak chystáš rekvizitu!:-)

Ale už to máš snad na sezónu odbyté, a teď už to půjde hladce!:)) Držím palce, ať jsi fit!

1 0
možnosti

Marie, taky doufám, že jsem si už letos vybrala. Děkuji a palce drž!

Hezkou sobotu!:-)

1 0
možnosti

...po přečtení Tvého blogu mě bolí celý člověk!!! ;-O;-D

Foukám na Tvoje bolístky prostřednictvím palce a karmy...snad to zabere;-)R^

1 0
možnosti

Zabralo, je to výborný a děkuju moc!

Krásný víkend!

1 0
možnosti

P61e38t10r 83H92o33n29o28r

3. 6. 2016 7:20

Kdepak, Zuzka je prostě bojovnice jak má být ! ..........v mé živé paměti, z rodiny na našem - KT závodu - vždycky někdo krvácel ;-D...tudle "malá" Zuzka.....atd atd...;-D

1 0
možnosti

Ahoj Péťo, taky jsem na ni myslela, muselo ji to strašně bolet...:-)

0 0
možnosti

Není už tohle masochismus??? ;-D. Ne, Zuzi, smekám. Jsi dobráR^. Brzy se úplně uzdrav. Vlastně slovy klasika :" Táhni a srůstej, Frištenský!"R^

1 0
možnosti

Dášo, jsem jako rybičku - už!

Však jsem tuhle jela na kole z práce V přívalovém dešti a bouřce... jj, nejsem asi úplně v pořádku, když mě to bavilo;-);-D;-D

0 0
možnosti
Foto

U Zuzky to ani jinak než dalším velkým vítězstvím skončit nemohlo :)

1 0
možnosti

Martine, díky. Vítězství? Velké? ...inu, skromnost stranou, asi jo!;-DV

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, jsou lidé kteří běhají jen při BĚHAVCE, nemají puchýře a vlk se nezakousneR^:-)

0 0
možnosti

Horste, při běhavce se toho moc nedá naběhat, věř mi! Vyzkoušeno na vlastní kůži...

Hezký den!

0 0
možnosti
Foto

No tohle, máme u nás statečné ženy....gratulace z Beskyd.R^

1 0
možnosti

Máte (máme!) tam krásně. Děkuju za pozdrav:-)

0 0
možnosti

.... žišmarjá, - už je to tady ZAS ! Sem včera dal padesátku,- volnej špacír,- na stole v putyce sem měl reservé, takže žádná hoňka. A potem už sem enem napovídal Vrbovi jak sa má hrát fotbal,- vééélkej nervák, ešče dneska mě z teho bolí celej člověk ! R^

1 0
možnosti

Prej padesátku - volnej špacír.... to je úctyhodný výkon, klaním se k zemiR^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS