Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Čtu už potřetí a znovu se bavím. Přívětivou a vlídnou diskuzi chválím.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za skvělé čtení Váš blog čtu velmi rád když už je chvilka času ;-)

1 0
možnosti

Já vám děkuji za přečtení... už jsem si říkala, že jste se dlouho neobjevil:-)... a zacjovejte mi přízeň. Díky!

0 0
možnosti

Psáno hezky s nadhledem, vy "stará dubová sukovice". :-)

1 0
možnosti

Stará dubová sukovice si komentáře moc považuje!:-)

0 0
možnosti

Pekne napsano, pobavilo!

1 0
možnosti

Moc hezky napsáno,dlužno dodat,že po dokončení té metamorfózy se ve vztahu mezi mužem a původní ženou spousta věcí zjednodušuje:)Krásný den

1 0
možnosti

Souhlasím s vámi.:-)

Hezké pondělí!

0 0
možnosti
Foto

Ta poslední věta mě dostala;-DR^

A na otázku v nadpisu odpovídám: ano, je to možné.:-)

2 0
možnosti

Výborně, děkuju!

Šárko, krásný zbytek neděle!

1 0
možnosti
Foto

;-DR^A já jsem si myslela, že k proměně dochází nepřítomností chlapa, nebo přítomností nepoužitelného chlapa, tedy v situaci, kdy žena musí zvládnout všechno sama.

0 0
možnosti

To nebude můj případ, Klárko:-)

0 0
možnosti

Zuzko, já myslím, že to možné je a někdy není špatné být v jiné kůži (tedy mužské). Aspoň budete vědět, jak jim je a lépe jim rozumět...:-)

1 0
možnosti

Díky, Magdo, za odpověď;-)

Už jsem vás dlouho neviděla...

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, až dospěješ podle poslední věty, poznáš co je to za ŽŮŽOR^

2 0
možnosti

Horste, v tom případě se na ten den začínám těšit ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.