Diskuse

Stáří neutečeme, dohoní každého!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^:-)

Parádní blog, Zuzko.

To já si uvědomil poprvé, že stárnu asi tak před 12 lety těsně po 40-ce.

Jel jsem tramvají u nás V Ostravě - opravdu jen jednu zastávku ze Svinovských mostů dolů k vodárně, kde jsem potřeboval přestoupit. Jedu si v tramvaji, kde akorát tak všichni seděli, já v klidu stojím nad dvěma mladíky a nevnímám je. Když najednou jeden z nich se na mě podívá a nabídne mi místo k sezení! Byl jsem v šoku, zrudnul jsem a nebyl jsme schopen cokoliv rozumného říci - úplně mě klučina vykolejil.

Nakonec jsem ze sebe vysoukal nejhorší větu jakou jsem mohl - přesně tu, kterou jsem přímo jako dítě nebo mladý v opačné situaci přímo nenáviděl:

Řekl jsem: Seďte mladíku, jedu jenom jednu zastávku! :-)

Po druhé jsem si uvědomil, že stárnu, letos, když mi limit Valašského Hrbu utekl asi o 4 minuty!!! A to už je vážnější. ;-)

1 0
možnosti

Georgi, ty mladíku, klídek.

Na Valašském Hrbu jsem chvíli běžela s tvým kamarádem, nechávala jsem tě pozdravovat. My běželi jen 20 a hned odjížděli pryč, takže jsme se neviděli. Jedeš na Yesenický? My ano. Předpokládám určitě správně, že se uvidíme.:-)

A díky!

1 0
možnosti

Šediny prostě s věkem přijdou! ..u někoho dříve, u jiného později.. Většina mužů to neřeší, ale najdou se i výjimky -ti to pak "vylepšují" různým barvením. U vás žen mi to přijde naprosto normální (tím myslím VLASY!), ale muž s "přelivem" mi přijde tak trochu divný -jako by se s tím stárnutím nedokázal smířit..

1 0
možnosti

Hlavně většinou si doma udělají nějakou černou nepřirozenou barvu, takže je to do očí bijící...

Hezký den!

0 0
možnosti
Foto

Já nevím, vy ženský se posedlé slaďováním barev. Nelze mít přece černej klín k šedivejm fousům. :-)

2 0
možnosti

;-Dvousy shazuju bez pardonu ob den:-)

0 0
možnosti
Foto

Já už jsem si jednu chvíli myslel, že jsem mu utek, ale ukázalo se, že jsem ho akorát o jedno kolo předběh a teď mu zase koukám na záda. A není to hezký pohled :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Je fajn, dokud si člověk z toho že stárne, může dělat legraci. To jsou příznaky ještě nekončícího mládí. :-):-):-)

2 0
možnosti

Sranda musí být, Pavli! To je elixír mládí...

0 0
možnosti
Foto

Tak se Zuzko veřejně přiznejte - jaká barva ;-D.R^V

2 0
možnosti

Jiří, ponechám si své tajemství;-), souhlasíte, že:-)

Tramtarará, a první cenu vyhrává pan Jiří Mitáček. Byl první, kdo položil trefně mířenou otázku:-)

1 0
možnosti