Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

P21e32t16r 20M97a38n

12. 8. 2016 1:18

Svatá pravda....bezva članekR^...díky za něj..:-)

1 0
možnosti
PB

...... neskonalá úcta R^!

2 2
možnosti
ZS

Petře, děkuju!

To mínus je asi pro mě, tak jsem se snažila ho vynulovat plusem;-)

Mějte se hezky!:-)V

0 0
možnosti
KT

Pláč i smích v jednom uzlíčku, lze střídat dle potřeby během několika vteřin, však to známe.

Všechno nejlepší k svátku ještě jsem to stihla, ale na knop.:-)

1 0
možnosti
ZS

Kláro, děkuji za přání, a protože jedenáctý srpnový den se překulil do dvanáctého, přeju k svátku všechno nejlepší já Vám!:-)

0 0
možnosti
DV

D25a92v59i96d 73V14l46k

11. 8. 2016 22:51

Mám tři děti. Někdy na ně řvu, někdy mě štvou, někdy bych je za tu podělanou pubertu rozškubnul, někdy je tahám z malérů, přesto je bezmezně miluji. Až jednou zemřu, kus mne samotného bude na tomhle světě v nich žít dál. Někdo na mne bude vzpomínat a myslet. Někdo ráno u zrcadla uvidí ve svém odraze v zrcadle moje oči, moje rysy a tak vlastně budu žít dál ve svých dětech. Děti jsou jediný důvod, proč opravdu stojí za to žít. Děkuji za hezký blog ZuziV

43 0
možnosti
Foto

Moc hezky jsi to napsal,Vlku:-)R^

0 0
možnosti
VD

A kde je to rozuzlení ? Jinak rikate obecnou pravdu, ze materstvi neni prochazka ruzovym sadem a dal ?

2 0
možnosti
ZS

Život není povídka, v životě se pointy často nedočkáte. Konec, abych se přiznala, nevím, kdy ke mně přijde... naštěstí!:-)

6 0
možnosti
LS

Poklona a díky za Váš článek.

Jako otec, samoživitel, to vidím stejně ...;-)

4 0
možnosti
ZS

Rádo se stalo! Vy máte moji poklonuV

...a přeju Vám hodně krásných, i když často to jsou jen prchavé okamžiky, chvil s ratolestmi:-)

0 0
možnosti

Hezky pravdivě jste to napsala,tak to je R^

1 0
možnosti
ZS

Děkuju Vám a hezký večer!:-)

0 0
možnosti
Foto

J75a16n74a 48M57a88j97o83v88á

11. 8. 2016 18:57

A to se Ti moc povedlo. Bylo mi potěšením to na chvíli všechno "vidět". Život je barevný a to je na něm to nejpěknější.

6 0
možnosti
ZS

Barevný, to jsi řekla krásně - ostatně jako vždy:-)

Hezký večer!

0 0
možnosti
VB

Amen :) Nedavno si mlade lehlo v Decatlonu na zem a obecenstvo se znechucene divalo na toho rozmazlenyho spratka, a ona mi pritom ukazovala jak se dela masaz masazbim strojkem :D

4 0
možnosti
ZS

Tak aspoň ses dozvěděla, jak dítko vychovávat a ona se mezitím promasírovala. Doufám, že pak jste si role otočily...:-)

2 0
možnosti

Tušila jsem dnes, že si uděláš radost ke svému svátečnímu dni a nadělíš si titulku ;-)R^

No, napsala jsi to tak jak to je...amen..

Hezký sváteční den, Zuzko! :-)

3 0
možnosti
ZS

Miri, díky!

Tobě taky krásný den!:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.