Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PA

P89e39t80r 64A71g84u83l10á47r

1. 12. 2016 22:17

Je smutné, že jsou lidé, kteří se o sebe umí postarat a stejně se najdou zmetci, kteří jim tak dlouho znepříjemňují život, až se na to vykašlou. A tento pán se nestaral jen o sebe, ale i o ostatní. Andrej a podobní nikdy nepochopí, že jsou lidé, kteří se nechtějí hnát za miliardami a hrabat pořád víc a víc. Že jsou lidé, kterým stačí důstojně žít. Oni si prostě myslí, že když může Škodovka mít vlastní úřednický aparát, právní oddělení, manažera přes dotace a účetní oddělení, tak ho může mít každý. Stejně tak nemůže mít každý hospodu na Václaváku. Jsou místa, kde se skutečně dnes už provoz nezaplatí, když se náklady měsíčně o pár tisíc zvednou. A je to škoda, protože to na mnoha místech budou hospody, které fungovaly staletí.

28 1
možnosti
ZS

Hezky jste to napsal, děkuju! A hezký večer!:-)

3 1
možnosti
KK

EET narovnává podmínky podnikání tak, aby byly pro všechny stejné.Pokud kvůli tomu skončil, pak je tady spousta otázek. Třeba by skončil i tak a tohle byla dobrá záminka.

Mimochodem, když si objednám tři knedlíky a číšník mi jich přinese třeba pět, tak mě spíš nasere než že bych se před ním měl klanět.

1 0
možnosti
PA

P69e93t75r 85A89g67u10l34á43r

12. 12. 2016 22:34

Ale musíte pochopit, že podle vzoru měšťanů. Podle restaturací, kam každý den přijde předpokládané množství lidí na oběd a pak po práci někdo na pivo. Vesnice se vysidlují a mladší lidé se stěhují do měst. Přesto se najdou lidé, kteří jsou ochotni jen pro vlastní potěšení hospodu otevřít. Ne kvůli kšeftu, třeba z tradice. A ti se na to teď vybodnou. Výsledkem toho budou jen další chátrající nemovitosti. Protože teď někdo alespoň opravil střechu a občas vymaloval. Teď už se to nevyplatí vůbec. Takže co je cílem? Vysídlit vesnice, aby je mohl babiš za babku skoupit?

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.