Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V42l51a96d69a 75V51a76n16e19k

11. 12. 2016 14:56

Fšeci kradnů, iba Bábiš optimalizuje a využívá správně dotácie z našich daní.. Šikula..

9 1
možnosti

Zuzi, tleskám! Konečně někdo napsal článek ke "kauze EET" vtipně, stručně, přesně tak jak to je! Kradlo se, krade a krást se bude dál. Amen

:-)R^

14 0
možnosti
ZS

Klaním se!

Miri, měj se krásně.:-)

3 0
možnosti

Mě se to s tím blikáním líbí, dovedete si představit, jak bychom všichni krásně svítili!

Ostatně největší zloděj je stát, to bychom na obloze měli ještě jedno slunce.:-)

7 0
možnosti
ZS

To by bylo světla... a bylo by mezi námi jasno;-)

Děkuji za návštěvu a hezkou neděli!

0 0
možnosti
TK

Já nevím, mně už to přijde hloupé, stále ten samý vtip v různých obměnách.. :-/

A vybrat ho do top je od redakce snad ještě hloupější..

1 2
možnosti
DK

ehmm, právě jsem se rozblikal, právě jsem Váš článek ukradl na svůj profil na fb, tímto se omlouvám za šíření Vašeho díla, ale tohle nešířit je škoda ;-)

3 1
možnosti
ZS

Tahle krádež je žádaná, alespoň pro mě;-)... Díky!:-)

2 0
možnosti
OS

Ano, u nás je to normální.

Ale už na západ od našich hranic dostanete okamžitou výpověď z firmy, kde byste si vzala obálku, nebo tužku. Dokonce můžete dostat výpověď za to, že si dáte nabíječku k soukromému telefonu do firemní zásuvky.

To, že u nás je to běžné neznamená, že to tak vnímají všichni.

8 0
možnosti
PK

P69e47t40r 23K94o26u21ř96i70l

12. 12. 2016 9:58

Proboha už nechtě toho idealizování si západu. Jako dokonalé, společnosti kde nikdo nepodvádí a nekrade. Mohu Vás ubezpečit, že je to tam absolutně stejné jako u nás. Taky jsou tam lidé slušní, taky jsou tam zloději a podvodníci. Taky tam mají soudy, taky tam mají kriminály a kriminálníky. Sundejte si ty brýle.Byla doba kdy jsem měl hodně co dočinění s našimi západními sousedy a rozhodně nesdílím Vaše nadšení pro jejich absolutní dokonalost. Bylo to opravdu úplně stejné jako u nás to mi můžete věřit.

3 0
možnosti
PB

P34e47t70r 73B14r41o67ž

11. 12. 2016 11:11

Trefné. Nekončící proud regulací a zákazů nejspíš skončí jako v Matrixu. Budeme vegetovat v kójích a jen vyrábět elektřinu pro vrchnost...

4 1
možnosti
ZS

Trefné... doufám, že se toho nedožiju, ale mých potomků je mi líto...

0 0
možnosti

No, jo porád!:-/:-P:-)

(chybí dokumentace o přísaze na holý pupek. Velký nedostatek. Nebo máš strach, Zůzo, že by ti ho někdo ukradl?;-D)

2 0
možnosti
ZS

Jo jo, odhalila jsi mě, Maruško, tady si člověk nemůže být jistý ničím;-);-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Já kradu hlasy, ten který se mi líbí nějakou dobu napodobuji. Zuzko R^

1 1
možnosti
ZS

Tak to bych tě ráda někdy slyšela. Obdivuji každého, kdo umí takhle pracovat s hlasem.

Hezký předvánoční čas vám všem!

0 0
možnosti
DV

D55a86v78i89d 70V43l39k

11. 12. 2016 9:43

Zuzi a k čemu bude ta evidence , když krademe všichni???;-D;-D;-D;-D

2 0
možnosti
ZS

Davide, aby se všichni napravili, přece!

Hezkou neděli všem Vlkům!

2 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.