Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Děkuju za vaše slova!;-);-D

2 0
možnosti
JP

J92a97n 95P26a41l54l90a35s

10. 12. 2016 20:58

Dobrý večer, vtipné a odlehčené jako vždy. Snad poprvé jsem Vám nedal karmu, nakrkla jste mě s Bedřichem. Ale nic ve zlém. Prostě je spolu s Mozartem, Verdim, Puccinim, Dvořákem a řadou jiných mým nejoblíbenějším skladatelem.

1 0
možnosti
ZS

To mě mrzí... právě jsem si myslela, že oceníte moje hudební znalosti... no nevadí (i když mě to pěkně štve!), není možné se zavděčit všem...;-)...a přitom mi křivdíte, kdybyste věděl, jak já B.S. propaguju mezi dětmi právě díky Kočka leze... a jak si to pak pamatují, předpokládám, že navždy:-)

Děkuji vám, že jste tu byl i bez karmy:-)

0 0
možnosti
ZH

Slováci neznají ů s kroužkem. Ale ani tímto maskováním neokecáte, že jste to neukradla. A ještě ke všemu lžete... :-P;-D

0 0
možnosti
ZS

Jsem z toho v naprostém šoku, měla jsem za to, že píšu "ú"... že by nějaký druh slepoty!;-)

0 0
možnosti
PB

..... sem teda nikdy nečoroval !,- enem sem ty volně vodložený a přebytkový věci z kanceláře efektivně využíval dál aby sa to nemoselo vyhazovat, žejo ?!,- ....... šak sem to robil pro blaho nás všech, rodina byla až na posledním místě V !

2 0
možnosti
ZS

Jj, rozumím vám, Petře! Blaho nás všech nade vše!:-)

0 0
možnosti
VF

Jako dítko jsem chodila kolem cizích zralých třešní, ale styděla jsem se natáhnout ruku a utrhnout si. Špatně mě rodiče vychovali, keď teraz všetcí kradnů. Toaletní papír jsem si ale z pracoviště odnesla - půl roličky.

Jestli se, Zuzi, nepletete.

Kradnúť sa može,!!! Ale iba vo velkom.

2 0
možnosti
ZS

Věrko, máte pravdu, kapituluji!

Hezký advent!

1 0
možnosti
JS

Následovati bude co, milí přátelé?

Přeci EECH - elektronická evidence chyb. Všechna pochybení na jednom místě! Vlastně to je blbost. To už patentovali katolíci pro pána Boha. A ten až nám to sčítne a vystaví oučet ;-)R^

2 0
možnosti
ZS

V to doufám, že nahoře se bude vystavovat účet.

Hezký večer!

1 0
možnosti
Foto

Je to tak.Přiznávám se bez mučení a žádám pro sebe exemplární trest ;-D

1 0
možnosti
MS

Tak za trest napíšete nemám krást a necháte to od rodičů stokrát podepsat.

2 0
možnosti
ZS

...jste se rozkecal, díky!;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

No jo, Terry Pratchett to v Zeměploše domyslel do důsledků.

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.