Diskuse

Když e-shop funguje aneb Kde je vůle, je i cesta

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zuzko, super zkušenost a pro mě bezva dárek, jsi prostě opravdová trampka ;-D;-D

1 0
možnosti

Jani, jsem pořád trampka začátečnice, ale pracuju na tom, abch to posunula dál.

Děkuji za komentář a hezký den!

0 0
možnosti

Zůzo, to je super zkušenost!R^Všechno je v lidech, a když natrefíš na takové, jako jsou tito, má člověk velkou radost

(Mám taky svého favorita - eshop s kuchyňským vybavením)

1 0
možnosti

Dřív měli lidi svého řezníka, svého pekaře, svého zelináře, dnes máme své e-shopy ;-D;-D;-D

Mari, hezký zasněžený večer!:-)

1 0
možnosti
Foto

:-)R^ Je fajn, že existují i takové firmy, chvála bohu za ně.

1 0
možnosti

A proto se o tom musí mluvit. :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za radu a jsem rád, že jste se tady diskusně potkaly, Jano a Zuzko (podle abecedy)R^R^

2 0
možnosti
Foto

No vida, a pak, že to nejde :-)

1 0
možnosti

R^:-) Většinou lidi haní co mohou a Vám za chválu, taky patří Zuzko pochvalaR^

1 0
možnosti

Jani, díky.

Právě proto jsem to napsala, je dobré vědět, co je dobré;-)

1 0
možnosti