Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzko, odpozorováno v útulku - pes má raději lidské exkrementy ;-D R^

0 0
možnosti
ZS

Ivčo, jednou se nám pes vyválel na parkovišti, když jsme měli blicí zastávku. Vrceli jsme se z hor, auto naložené po střechu - lyže, kočárek, tři děti, z čehož byl jeden kojenec, my dva a pes. To byla situace. Dodnes, když si vzpomenu, tak se mi zvedá žaludek....

Hezkou neděli!

1 0
možnosti
PS

P34e33t33r 44S21k10á83c75e89l

14. 1. 2017 21:47

Souhlas, jen bych dodal, že u vlastních dětí dobře vychovaných se jistě dočkáme podpory v době, kdy to budeme nejvíc potřebovat. V tom je kouzlo života, v tom je poslání ženy.

Bohužel nevyslyšel nikdo z vedení státu hlas ministra kultury pana Dostála (šála kolem krku), který řekl:

"Žena, která vychová šest a více dětí, by měla být ohodnocena stejně, jako výkonná manažerka".

Pokud se někomu nezdá počet dětí v dnešní době, tak nechť se optá lékaře (kterému důvěřuje) jak je to s konstitucí těla ženy. Jak a pro co je stavěné.

0 0
možnosti
DP

A jak to souvisí s tématem článku?

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, o své volbě mít děti jsem nikdy nepochybovala, že nemáme psa ale "jenom" děti, mne každopádně mrzí, byl by to další parťák a člen rodiny. Už jsme měli i vymyšlenou rasu a jméno - jednoznačně vyhrál Frodo. Jenže... prostě zkrátka to zatím nejde.

Tak snad se zadaří, až budu v důchodu.A doufám, že časem do smečky přibudou i další děti - tedy moje vnoučata. A že i když budou kakat, čůrat, blinkat a házet nesnesitelné pubertální ksichty, budu je milovat, laskat, ňuňat a snad i trošku vychovávat, atd. atd.

Díky za super vtipný a výstižný článek.:-):-):-)

2 0
možnosti
ZS

Pavli, moje první vnouče se už chystá na cestu...:-)

Díky za pěkné psaní a hezký den!

0 0
možnosti

..dítě a...králíčka..? ;-);-D

R^

1 0
možnosti
ZS

;-D;-DMiri, nebudu už nic pokoušet...

Hezkou sobotu!

0 0
možnosti
JN

Jako majitel dvou dětí a žádného psa bych doplnil. že děti lze vychovat k tomu, aby konaly tělesnou potřebu v místnosti k tomu určené do splachovací nádoby k tomu určené.

S psem musí majitel vyběhnout na dětské hřiště a počkat až se vytrousí na travnatou plochu mezi pískovištěm a prolejzačkou. Popřípadě rovnou do pískoviště.

0 1
možnosti
DP

Ale to je chyba majitele, ne psa. Ostatně i tak existuje igelitový pytlík a koš na odpadky.

1 0
možnosti
MJ

Moc pěkné!:-) ještě k tomu jídlu... my dnes (omylem) dali dvě snídaně. neřekla nic a když jsem misku chtěla odnést (je už plnoštíhlá) podívala se na mě tak, jak to rotvajleři umí, myslím, že pěkně na..... A kočičky jsi vynechala (jak píše Jana )ale ony Ti velkoryse odpouštějí...

2 0
možnosti
ZS

Děkuju kočičkám za velkorysost a vyři ́d jim, prosím, že jsem na ně nezapomněla:-)

1 0
možnosti
Foto

J30a73n51a 24M41a40j59o27v28á

14. 1. 2017 12:43

Skvělé, Zuzi...jen mi v tom výčtu chybí kočka. Ale četla jsem to našim a prý to nevadí, ony stejně vědí, že jsou nejlepší :-)

2 0
možnosti
ZS

Jak jsem psala výše, Jani, vyřiď jim, prosím omluvu, a že jim děkuju za velkorysost:-)

Hezkou sobotu!

0 0
možnosti
MH

Superlativně napsáno - prostě perlíte a vyvoláváte úsměv na tváři R^

V rodině mé kamarádky cca před čtvrt stoletím došlo k demokratickému hlasování. Hlasovaly dvě dospívající dcery, jejich otec a teprve krátce těhotná kamarádka. Po zvažování pro a proti, vyhrál Matýsek, jedním z argumentů bylo, že pes se musí chodit venčit celý život, ale sourozenec se časem osamostatní a tedy to zvládne sám ;-)

A čas šel dál, bratr rostl a jednou ho sestra o něco požádala. Načež se jí dostalo odpovědi: ty mlč, tys hlasovala pro psa ;-D

Prostě báječná rodina...

2 0
možnosti
MV

Zuzko, v arealu, kde bydlim, jsou jeste volny byty a porad chodej lidi na obhlidky. Radost mi pokazdy udelaj lidi, kolem kterejch beha pes. Obavou se tresu, kdyz kolem zajemcu o byt pobiha dite. Prave pred pulhodinou odesla z exkurze rodina s TREMA detma a u branky z arealu jsem zaslech, jak prodejci rikali: pro deti je to tu idealni.... o hruzo! Jak zaridit, aby se do klidnyho misto za Prahou stehovali jen lidi se psama? Nevis?

3 0
možnosti
Foto

Doplnit inzerát s nabídkou bytů o text: Vlastnictví psa podmínkou.

1 0
možnosti
Foto

Teprve s Vaším dílem jsem dospěl k poznání. Ano je to tak, ale doposud se nikomu nepodařilo ten problém tak zhutnit a dát tomu i šarm.

Děkuji, po delší době jsem řval smíchy.R^R^R^

3 0
možnosti
ZS

To mě baví, že jste se bavil, díky!:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS