Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

.... čokl se vyřádí venku, děcko si s tem pohraje ve vaně, pubertální jinoch nasadí úsměv č. 57 a kňouravě žadoní : ..."a mohla by u nás dneska Simonka přespat ?",-

(to dráždivý ticho v tem "dětským pokoji" je nesnesitelný V!)

1 0
možnosti
Foto

Na to je snadná odpověď: "Mohla, ale pamatuj si, že na dědečka jsem ještě příliš mladý a krásný."

2 0
možnosti
JS

Zuzi, báječně jste to popsala, k tomu není co dodat R^:-)

1 0
možnosti
ZS

Tak já dodám ještě aspoň pár slov - krásný den!:-)

1 0
možnosti
Foto

Mám zkušenosti jak se psem, zatím tedy jedním exemplářem, tak i s malým dítětem ve dvou exemplářích a poslední dobou i s pubertálním dítětem, zatím naštěstí jen v jednom exempláři. A konstatuji, že to, cos sepsala, se týká nejen matek, ale i nás dobrosrdečných fotříků ;-D

1 0
možnosti
ZS

Taky jsem psala - rodiče;-)...že tys nečetl pozorně! Nevadí, odpouštím!V

1 0
možnosti
JS

ano jedno kočku! ;-D Ale já jsem zodpovědná a vím, že momentáně nemám čas ani na ni, takže až někdy.. ;-)

1 0
možnosti
ZS

Čas je veličina velice relativní... Hezký den vám přeji!:-)

0 0
možnosti
ZS

R^...hmmm, diplomatická odpověď... díky!

1 0
možnosti
MP

Vidím, že mám štěstí, že jsem si nikdy nepořídila psa, doposud si ho nepořídíli ani synové. Protože jak vyhodnocuji ty body, pětinásobnou babičkou bych sotva kdy byla, dokonce bych mohla skončit i jako single, číst tento rozbor zavčas.;-)

PobaviloR^.

0 0
možnosti
ZS

Marie, právě ta dobrodružná jízda z nás dělá rodiče a páníčky:-)

...být single - to si člověk moc rozruchu neužije. Takže jsem ráda, že jsem Vás kdysi dávno neodradila...

Hezkou sobotu!

0 0
možnosti
ZS

Děkuji za projevenou důvěru!

...a jak ráda;-)

0 0
možnosti
RP

Výstižné:-):-)R^ takové zkušenosti máme asi všichni..

1 0
možnosti
ZS

Všichni majitelé psů a dětí;-);-D;-D

Hezkou sobotu!

0 0
možnosti
Foto

;-DR^ Díky za příležitost se zasmát :-)

1 0
možnosti
ZS

Rádo se stalo! I já mám radost, že jste se pobavila:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.