Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Zmrzlinu nemusím, oříšky také ne, ale chipsy, konkrétně Strážnické česnekové, tak to je mor, vždycky ten malý sáček sním, potom mi je špatně (žlučník) ale ten pocit když je jím ;-D

1 0
možnosti
ZS

Oba pocity - při jídle i po jídle - jsou mi velice známé...;-)

1 0
možnosti
DV

D88a62v89i66d 80V32l86k

2. 2. 2017 18:41

Zuzi ,ale zase zmzrlinovej orgasmus je prima. Chápeš my dav ouplně cizí lidi si můžeme klidně koupit pixlu zmrzliny Hagendaz, vezmeme si dvě lžičky a sežerem to. Orgasmus bude a ve vší počestnosti, svědomí čisté. To je přeci paráda ne?;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
DV

D88a26v73i91d 13V59l67k

2. 2. 2017 18:42

Hergot "Zmrzlinovej" samozřejmě.

0 0
možnosti
Foto

Chipsy nejím, u zmrzliny se snažím aspoň letmo kouknout na kvalitu, slané oříšky jen při PMS. A upírat si požitek je nezdravé.;-);-D

1 0
možnosti
Foto

Chipsy, slané tyčinky, arašídy, tohle všechno je přímo zdravotní bomba ;-D

1 0
možnosti
ZS

Ólalá, můj člověk promluvil:-)V

1 0
možnosti

Jo, všichni víme co máme dělat, abychom zhubli. Vše připravíme a pak jdeme kolem regálu s čokoládou - hele, milka za 16 Kč (já vím že Milka není čokoláda, ale je to sladký :-P). Za tu cenu koupím tři a budu to mít na týden, do pátku, no, jednu na den, ehm, příště si koupím jen jednu ;-D

Docela dost lidí si pochvaluje nízkosacharidové diety, kdy si zklidní hladina cukru v krvi a člověk nemá takovou chuť na sladké. Ale, musí se dodržovat :-/

0 0
možnosti
ZS

Všechno má své pro i proti...

0 0
možnosti
PB

.... to znám, to je tzv. poloviční bulimie,- úplně všecko sežeru, ale nezvracím !R^

3 0
možnosti
ZS

;-D;-DR^...zase jste mě rozesmál!

0 0
možnosti
JS

;-) když to člověk rád zbodne a chutnalo, nemá si to vyčítat ;-)R^

2 0
možnosti
ZS

Jj, prej když se to jí s chutí, tak to nejde na tloušťku;-)

2 0
možnosti
MS

Paní autorko pamatujte: Není nezdravé jídlo, je jen nezdravé množství. Já se tím řídím. Už skoro rok jsme na "zdravé vyživě", ale přesto 1x měsíčně si dopřeju chipsy, zmrzlinu nebo čokoládu... Ale ne vše najednou:-)

0 0
možnosti

Hm, podobnými citáty si můžete vydláždit stěnu, ale nic to nezmění na tom, že zhruba polovina populace své chutě neovládá

0 0
možnosti
Foto

R^ Zuzko, jsme na tom úplně stejně. Nevím, jestli je to výchovou (nechat něco na talíři je přece plýtvání a nechat to tam dokonce přes noc, to už překračuje všechny meze), ale utěšuju se tím, že podle všech výzkumů člověk nejvíc tloustne ze stresu. A proč si ho vyvolávat? R^

1 0
možnosti
ZS

Emrichu, o té výchově máš nejspíš pravdu... já byla jako dítě nejedlá, co jsem si vytrpěla nad plným talířem a kolik ran padlo, než jsem jídlo snědla... a dneska? ...škoda slov:-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, také miluji jídlo všeho druhu, nejsem vybíravý, proto palec R^ a karma tomu předcházela...:-)

1 0
možnosti
ZS

Děkuju, Horste, za karmu i za palec a vítej v klubu ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.