Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:D Sveho casu jsem rikala: "cvicim, abych mohla zrat." Naces ma kolegyne glosovala: "Ja taky. A k tomu nezeru, abych mohla chlastat." :D Zuzi, taky mam rada tyhle prasarnicky, ale jime je i doma, jen tajne, aby dite nevidelo... ;)

1 0
možnosti

R^;-D;-D...dneska nemám prasárny, takže červené víno - to je lék ;-)

0 0
možnosti

:D Sveho casu jsem rikala: "cvicim, abych mohla zrat." Naces ma kolegyne glosovala: "Ja taky. A k tomu nezeru, abych mohla chlastat." :D Zuzi, taky mam rada tyhle prasarnicky, ale jime je i doma, jen tajne, aby dite nevidelo... ;) :D

1 0
možnosti

Tak jsem tu poslintal celej monitor a jdu vytloukat špajzku;-)

1 0
možnosti
Foto

Chipsy mi nechutnají, ale když narazím na mastné brambůrky, které jsem si s oblibou dávala jako dítě na bruslení, tak se občas nechám zlákat. Slané oříšky nemusím, zato si ve velkém dopřávám ořechové směsi s rozinkami. Na zmrzku dostanu chuť jen v parném létě, zato čokoláda... Toffifee, pokud ho náhodou nesním na posezení, schovávám, aby mi děti neujídaly :)

Jo a maso přede mnou uteče jen pokud je živé ;-)

1 0
možnosti

Nejdřív jsem se lekla, pak jsem si vzpomněla na tvou fotku v plavkách a pak, když jsem dočetla k čokoládě, se uklidnila :-)

1 0
možnosti
Foto

Mám podezření, že mě někde za rohem pozoruješ a teď jsi to na mě všechno práskla ;-D . Zuzko krásný den

2 0
možnosti

;-D...vtipálku!

Můj muž řekl: "To jsi se tedy dost odkopala..." Mou odpovědí bylo, že se jedná o nadsázku... tak mě jenom zpražil pohledem.:-)

1 0
možnosti

Tak proto jste tak dobrá v běhání. Těch KJ co musíte vyběhat.. To se pak už nedivím:-)

1 0
možnosti

Aha, takže cesta ke zlepšování vede přes chipsy ;-D;-D;-D

Děkuji za přečtení!

0 0
možnosti
Foto

Ani nevíte, jak Vám rozumím.

2 0
možnosti

Ani nevíte, jak Vám děkuji:-)

1 0
možnosti

Nojo,

my meli dnes k veceri zdrave a nechemicke skvarky. Ale chutnaly.

1 0
možnosti

Joooo, škvarky!!!!

Večeři jsem dnes z taktických důvodů vynechala, protože tchýně mi poslala pekáč bramborové buchty a já do sebe po obědě natlačila ještě všechny křupavé okraje... Právě na mě přichází hlad - odcházím raději na lože:-)...kdo spí, jakoby jedl;-)

0 0
možnosti

Zuzko, ty nám dáváš... já si ovšem myslím, že když po tom tělo tak touží, tak je to žádoucí a vhodné... moje filosofie je jednoduchá.:-)

1 0
možnosti

Magdo, v jednoduchosti je síla, a proto tvá filosofie nemá chybu!

Hezký večer:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.