Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

.... poslední odstavec podepíšu!,- s vaší kamarádkou máme stejný zájmy a náhled na život,- nemožete nás seznámit ;-D?!

1 0
možnosti
Foto

Zuzi, pobavila jsi mě celkem fest. Tak ať ty potvory chlupatý navždy chcípnou a ty pokračuješ ve svých sportovních, otužilských a jiných milých aktivitách, kočko!

1 0
možnosti

Marto, ani mi neříkej, že jsou chlupatý... úplně ty jejich chlupy cítím v krku!;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

co kdybyste zkusila tu svoji obyčejnou virózu vyléčit tou prezidentskou?;-Dmísto horkého čaje lahev becherovčičky-ta s viry zatočíR^

1 0
možnosti

Ať to beru zprava nebo zleva, pořád se mi váš nápad zdá hodně dobrý! Posílám si muže pro slivovici:-)

0 0
možnosti
Foto

Brzy se uzdravte!

A vsadím boty, že příští rok chřipku nechytnete (leda by se objevil úplně jinej kmen).

1 0
možnosti

Budu doufat, že mám vybráno a děkuju!:-)

0 0
možnosti

Zuzko, já to vidím tak, že vaše vypracovaná, dokonalá těla k útoku přímo svádějí... to nás, co se jen loudáme po lesních pěšinách, si nikdo ani nevšimneR^:-) Věřím, že se brzy dostaneš z jejich spárů!

1 0
možnosti

Magdi, v tom případě fakt nevím, proč mě ty mrchy napadly.

:-)

Hezkou dobrou noc!

0 0
možnosti
Foto

Přeji úspěšný a vítězný boj R^

1 0
možnosti

Horste, díkyV... jiný u mě nepřichází v úvahu...:-)

0 0
možnosti
Foto

Letos se mi zatím daří útoky virů odrážet. Takže držím palce i svému člověku R^

1 0
možnosti

Martine, drž palce, až ti zbělají klouby. Předem děkuju!

Hele, a nebyl jsi náhodou nemocný kolem Vánoc?:-)

1 0
možnosti

No, Zůzo, ti virové tě navštívili proto, že až tě opustí, si začneš užívat přípravu na běžeckou sezónu v plné svěžesti, a o to větší radosti!:-P

Tak ať už je jen hej!VR^

1 0
možnosti

Moje milá Máří, sice na mě vyplazuješ jazyk, ale mě stejně tvá slova pohladila...V

1 0
možnosti

Denne dostavam antistresovou davku a soucasne regeneraci imunniho systemu od sveho psa a kocky. Skřipku jsem nemel uz nekolik desitek let...

2 0
možnosti

;-)R^ Zuzi, to je stresová záležitost - kdo je pod tlakem, tak onemocní častěji i přes všechno zdraví prospěšné snažení. Přeju brzké zdolání moribundusu :-)

0 0
možnosti

Kdepak, já nemám žádné stresy, ani tlaky... prožívám nej období svého života... kéž to vydrží co možná nejdéle...:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.