Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, ano, je to přesně tak. Skvěle jste to popsala. Můj syn se přišel ráno pomazlit i ve 14 letech. Vyrostl z něj skvělej táta. R^

7 0
možnosti
ZS

Děti to prostě chtějí.

Žáci na prvním stupni často přijdou k učitelce se pomazlit... má je odstrčit?

3 0
možnosti
OS

Chce to jen selský rozum. Ty dnešní extrémní pohledy některých "chytráků", kteří dělají s obyčejných přirozených věcí problém, ukazují jen na jejich osobní flustrace a nebo na karierní zneužití situace. Ukázkou může být případ vyhozené učitelky za dozor hygieny na dětském táboře. Podezřívat učitelku, matku dětí, kterou pověřili rodiče aby dohlédla na hygienu dětí z nějakých pedofilních úmyslů je jen ukázkou, kam až jsme se to dostali. Zdraví rozum měli rodiče, kteří po vyhazovu učitelky přehlásili své děti do vedlejší vesnice, kde učitelka byla přeřazená. Byli to prvňáčci, to aby se učitelky v mateřské školce začaly pomalu bát utřít nebo umýt zadek dítěti, protože by se mohli náhodou také dotknout genitálií.

17 0
možnosti
ZS

Přesně tahle kauza ve mně vyvolala tento blog...

A nemyslete si, v jedné mateřské školce byla nedávno inspekce (na udání!) a bylo jim vytákáno, že se s dětmi mazlí. Má asi ta učitelka dítě, kterému je smutno, odstrčit? Nechápu dnešní svět a je mi těch dětí líto...

9 0
možnosti
IZ

No, k tomu společnému jidlu... Na internetu běhalo video kde dospeli a jejich děti oddelene dostali moznost říct s kým by chtěli povečeřet. Dospeli vymyšleli ruzne herce a celebrity. A děti? Prakticky bez výjimky řekly S maminkou a s tátou! Bylo to video fake? Nevím, ale zkusila jsem to na vlastní dceři, bylo ji 9. Vysvětlila jsem jí, že si může vybrat úplně kohokoliv. Podívala se na mně jako ze nechápe, co jsem si to zas vymyslela, a řekla, Ale ja chci s tebou,maminko! Děti chtějí jistotu a řád. To krásné ikdyž jsme spolu. A dotyky jsou základ. Jsme hlupáci jak se k tomu dnes"moderně" stavíme.

13 0
možnosti
ZS

To je moc hezký, děkuji za vaši dceru!

0 0
možnosti
Foto

Pěkné.:-)Objímám na dálku.

6 0
možnosti
ZS

Jééé, to je prima a posílám bjetí nazpět!:-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzko...píšu mobilne tak Vam to tu motám. Obejmout, dotknout se ...se má. I dítě ..a právě ono, když cítí ruku na rameni...vi.že v nějaké nejistote stojí při něm kamarád. ..dospělý. co z nej možná někdy mívalo i strach. Každé dítě se spíš usměje. Ledy se prolomí a všichni se zas posunem. Dotyk je ruka vztahu. Diky za blog a hezké jaro..:)

7 0
možnosti
ZS

Radko, mrkněte o kousek níže, psala jsem komentář, co se stalo v jedné mateřské škole...

Děkuji za vaše milá písmenka!:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak Martínka já trefím minusem...sem nechtěla...můžu se tě terapeuticky dotknout na dálku? Objímám tě. A :))) promiň

4 1
možnosti
Foto

Radečko má milovaná milující nejmilejší, víš sama, jak mě umíš obejmout a že pro mě ve chvíli Tvého objetí neexistuje nic krásnějšího na světě. V:-)V

1 1
možnosti
Foto

Nevim, jestli jste opravdovy nebo imaginarni. Ale meme prvnimu synovi jsem chtel dat jmeno Horst, druhemu Antonin. Povedlo se mi jen ten Anton. Ale pekna shoda.

1 0
možnosti
BP

a to si představte, jak bychom dopadli my, kdyby na nás prasklo, že 15letá dcera se ćhodí mazlit a tulit se mnou i se svým otcem

6 0
možnosti
Foto

Já si nějak nedokážu představit, že bychom byli bezdotyková rodina. Copak můžou jakékoliv mezilidské vztahy existovat bez doteků - počínaje podáním ruky? Samozřejmě jsou určité hranice (a ty jsou dost individuální), kdy mohou být doteky nazvány obtěžováním, ale nebuďme probůh extrémisty. R^:-)

6 0
možnosti
Foto

J96a30n67a 82M48a73j17o49v61á

14. 3. 2017 22:14

ten extremismus si tak nějak "po žabím vaření" přitvrzujeme sami. Můj muž se obával ukládat v noci dceru, když měla noční děsy. Měl důvod a špatnou zkušenost. A tak, když se bála minulosti,sedávala jsem u její postele já....

2 0
možnosti
Foto

Pred 35 lety na pionyrskem tabore nas taky vedouci (zeny) kontrolovaly, zda se poradne myjeme. Sice na nas nesahaly, ale kecu milion. Pripadalo mi to normalni. Stejne jsme se snazili to odflaknout. Deti jsou deti a kdyz nejsou po ruce rodice, tak musi nekdo jiny. A ty zensky byvaji lepsi nez chlapi.

9 0
možnosti
ZS

Ano, a nemusely se bát, že je někdo bude žalovat...

Hezký večer!

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.