Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J69a83n 47H62r49u44z80a

31. 3. 2017 14:09

Tento formát pořadu jsem sledoval kdysi dávno na rakouské TV. Když jsem shlédl českou mutaci s tehdy veřejně známými osobami dalo se na to dívat, ale to co nyní Prima předvádí je děs běs. Už jen jak ty byty vypadají. Být vlastníkem nebo nájemcem styděl bych se to ukázat na kameru. A o úrovni verbálního projevu těch účastníků ani nemluvě.

0 0
možnosti

Mela jste googlit vic, Karel hostil ostatni v byte, ktery patri tomu, co furt pocucaval ten chlast ;)

0 0
možnosti
Foto

Proč má pořád někdo potřebu nám ostatním tvrdit, že na něco nekouká, ale teď jsem se podíval-a? Vynadat lidem do hlupáků a arogantů aniž víte jestli to nejsou herci chce také odvahu. Jen jste se zařadila na seznam lidí, kteří si utvoří názor bez dostatečných informací.

0 0
možnosti
Foto

Já se snad na to Prostřeno po čase budu muset zas kouknout.

;o)

1 0
možnosti

Spíš nám dej vědět, kde uvidím tebe, Vláďo :-)

0 0
možnosti

Marku, děkuju!

Od takového gurmána, gurmeta, kuchařského mága si nominace pod článkem o laciné, bulvární a prý "kuchařské" reality show moc vážím...

Hezký den!:-)

0 0
možnosti

Kdo se na to diva dobrovolne at nekritizuje. A nebo at se sam prihlasi.

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, viděla jsem to jen v pátek, a stačilo:-) Občas to sleduju, občas sleduju i Výměnu manželek,a co - je to k pobavení a vždycky si u toho řeknu, jaké mám štěstí,že mám normálního chlapa:-)

1 0
možnosti

Šárko, to je fakt... je třeba si vážit toho, koho máme.

Hezké jaro v Jizerkách!:-)

1 0
možnosti
Foto

J48a57n53a 86M33a61j86o57v26á

26. 3. 2017 13:35

To se to dějí věci, že? V televizi i v životě.

Já se na to snad budu muset podívat :-).

1 0
možnosti

Jani, v životě se děje věcí spousta, ale to ty dobře znáš :-)

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS