Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJŘ

8-omnohem debilnější mi připadne pořad "jak se staví sen". Tam je uječený kretén, který si ještě pořídí hlásnou troubu a soustavně řve. Nesnáším řvoucí lidi. Proto nesleduji sportovní pořady, pořady s dětmi a jak se staví sen.

1 0
možnosti
ZS

:-);-DCo já bych dala za hlásnou troubu při hodinách tělocviku. Protože ji nemám, musím si vystačit jen s píšťalkou a gesty ;-)

0 0
možnosti
ML

Pokud je pro vás "Prostřeno" sociologická studie, pak doporučuji "Soudy Kláry Slámové" coby psychiatrickou studii.

3 1
možnosti
PR

P16a28v93e93l 45R14y42m29e18š

25. 3. 2017 23:45

Od Karla to byl fakt skvělý výkon, fandil jsem mu jako ujetýmu ajťákovi proti těm dvěma kreaturám co ho uráželi. A když je to herec, tak mu fandím taky, asi bude dost dobrej, když je všechny takhle oklamal.

6 0
možnosti
PB

P63e58t86r 82B61r61o65ž

25. 3. 2017 19:28

Prostřeno považuju za nejspodnější dno... Ale tenhle fór, kdy se jim do pořadu přihlásil herec a ze všech (včetně štábu) udělal blbce, je špička! Ještě by měl někdo takhle ošulit poštu pro tebe ;-D

1 2
možnosti

Proč dno? Něco jsem párkrát zahlédl když jsem byl na návštěvě a normálně hloupý pořad. Oddychovka pro lidi, co chtějí oddych

2 1
možnosti
PB

..... a to von jako ten Karel musel teho trotla vopravdu hrát ?!,- to voni vážně nesehnali nikeho tak ujetýho v originále?!,- ..... se teda divím, šak takovejch celebrit a "umjelců" máme habaděj !

3 0
možnosti
MV

Herci si to užívali a mrkali na diváky, co to šlo. Ale český divák je zarputile důvěřivý. Jo, EU bude rušit Ř, to už víte?

0 0
možnosti

Tento týden to byl fakt bizár.8-o A Karel, ať už skutečný, nebo hraná role, byl z těch kreatur paradoxně nejnormálnější. Perlou byl ten arogantní egomaniacký hňup a jeho hňupka, uprdelení v maloměšťáckých mantinelech svých "pravd." Dobrá sonda do lidských charakterů, nicméně bych se přimlouvala, aby to začalo být zase trochu víc o vaření. :-)

9 0
možnosti
LK

Prostřeno jsem viděla jen párkrát, ohodnotila jsem to jako ztrátu času a toho hňupa mohu taky přidat. No co k tomu dodat, snad jen, proti gustu žádný dyšputát. Zuzko, tvoje články ty čtu pravidelně a za ztrátu času to rozhodně nepovažuji. I tento je povedený .

4 0
možnosti
ZS

Lído, jsem ráda, že moje písmena nepovažuješ za ztrátu času, díky!

Dnes jsme se zase pohybovali kolem Kladrub - po zelené do Mileva. Je to tam nádherný!

Hezký den!

2 0
možnosti
MV

cekam, kdy nejakej bulvar vyhlasi: Bořek se v Prostřeno vykadil do rohu obejvaku, Hanka ma tri nadra a pani Maruska je uz 6 mesicu mrtva - presto uvarila nejlepsi kolinka s rajskou.... je to mazec!

13 0
možnosti
ZS

Se sledováním Prostřena, Výměny manželek a ostatních "reality" show je to podobné jako s bulvárem - nikdo ho nečte, nikoho nezajímá, a přesto všichni vědí kdo co, koho čeho, komu čemu, koho co, o kom o čem s kým čím...;-D;-D;-D

13 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.