Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak trochu by mne zajímal psychologický profil diváků, kteří se na obdobné pořady pravidelně dívají. Asi jich není tak úplně málo, když je soukromá televize schopná zajít tak hluboko pod hranici vkusu a slušnosti v poměrně atraktivním vysílacím čase. R^:-(

4 4
možnosti

Úplně normální lidi

4 3
možnosti
TM

T78i61b35o69r 91M79a33s79n15ý

25. 3. 2017 12:17

To jste tedy objevila nový kontinent, řekl bych přímo Ameriku, že to bylo sehrané. Ony jsou totiž VŠECHNY "zábavné" pořady a "reality show" na všech soukromých stanicích sehrané, a to v režii přímo těch stanic. Asi jen hlupák to není schopen rozeznat a zarazí ho to až v okamžiku, kdy to opravdu už přehnali. Něco si o tom všem přečtěte zde: http://www.citarny.cz/index.php/knihy-lide/vzdelavani-a-souvislosti/souvislosti/4162-manipulace-verejne-mineni

0 0
možnosti

Nic proti, ale je jednodušší a levnější mít skutečnou reality show, než hledat a platit herce, scénáristy, ... a riskovat, že se to provalí.

Ale co, konspirační teorie vládnou světem.

5 0
možnosti
Foto

Aniž bych chtěl kohokoliv urazit, mám za to, že podobné pořady jsou pro zcela specifickou skupinu našich spoluobčanů. Ještě přesněji - svůj k svému.

4 2
možnosti
JZ

Aha, tak já jsem zcela specifický občan, protože se občas dívám na Výměnu manželek? A smím tedy vědět něco o oné specifikaci? Abych se o sobě případně něco dověděl...

0 1
možnosti

Zuzi, přiznám se - že na to nemám. Stačí, když současné Prostřeno zahlédnu při přepínání programů, a stačí. A Výměnu manželek jsem neviděla vůbec.

Takže jsi u mě tak trochu hrdinka: ))

i když tvoje důvody chápu.

0 1
možnosti
AJŘ

Já sleduji prostřeno. Když náš pes uslyší znělku, vleze na gauč a čeká na česání. Jindy se učesat nenechá. Ve zbývajícím čase štrikuji fusekle, neb ty staré v létě musím vyřadit:-P;-D

6 0
možnosti
JZ

No a mě by zase zajímalo, proč se má někdo potřebu pořád nějak povyšovat nad reality show? Protože prostřeno a V7měna manželek jsou podle mě celkem dobré pořady a nevidím nějaké zásadní důvody, proč je kritizovat. Některé realityshow sice jsou hloupé proto, protože se ani tak nesnaží zobrazit realitu, jako spíš záměrně lidi dostávat do nesmyslných situací a emočních talků. Ale třeba tyto dvě výše zmíněné mi přijdou celkem normální a realitu objektivně zobrazující, tak proč nad nimi furt někdo ohrnuje nos?

Jinak taky nevidím nic nepochopitelného na tom, že se někteří lidé do těchto pořadů hlásí - prostě chtějí podstoupit zajímavý experiment nebo si zasoutěžit, na tom nenín nic nenormálního ani exhibinicionistického.

A propós - proč lidé zakládají blogy se svými jmény a fotografiemi a informacemi o sobě a píšou nějaké úvahy? Exhibicionismus? Nuda? Snaha zviditelnit se?

6 1
možnosti
Foto

Přiznám se bez mučení, že tento pořad nesleduji, stačí mi ta chvilka, kdy nestihnu uprchnouti před upoutávkou. Ale zase naopak se poslední dobou výborně bavím u Soudkyně Barbary, i když vím, že i v ní je všechno nahrané a připravené, jen s tím rozdílem, že se vše natáčí napoprvé a přeřeky nebo jiné chyby se neopravují, ale nechávají běžet.

Každopádně sociologická sonda to je, já si vždy to hlavní z Prostřena vyslechnu cestou na oběd od okolojdoucích.

Hezkou sobotu, Zuzko R^

1 0
možnosti
ZS

Martine, rychlonohý běžče, díky a hezký den tobě taky!:-)

1 0
možnosti
Foto

Podle posledních informací je to všechno podvod. Pán nemá všechny ty problémy, ale je to herec. Udělali z diváků bl.b.ce.

Jestli o tom divadélku prima věděla nebo ne, to je otázka.

2 0
možnosti
Foto

Díky, Zuzano, vystihla jste přesně to, co si i já o těchto pořadech myslím. Nedívám se na ně, a když si omylem na ně kliknu, rychle prchám... Myslím si, že když podobné show pořady televize natáčejí, (je jedno které, trochu se jim již podobá i Pošta pro tebe)), myslím si, že otvírají ty poslední šuplíky s nepořádkem , které tam samy mají. Pud sebezáchovy? Vinni nejsou ti, co je se tam tak nechutně prezentují, ale tvůrci a propagátoři těchto pořadů. Myslím si, že většina našich občanů jsou normální slušní lidé s kulturními a hygienickými návyky - jak v chování, tak i v jednání, ale podle televizních pořadů (někdy i veřejnoprávní ČT), jakoby se tu vyskytovali ve velkém procentu jen blázni, chronicky nemocní lidé, zloději, vrahové, lumpi a nepořádníci - a těch opravdu slušných, normálních lidí je tu jen zlomek. Nelíbí se mi to, zavírám televizi, raději si přečtu knihu, kterou si sama v knihovně vyberu. Ještě jednou díky, paní Zuzano, promluvila jste mi z duše. :-)R^

6 0
možnosti
ZS

Paní Mirko, svým komentářem jste mě potěšila. Díky!

...a hezký víkend!

0 0
možnosti
JS

Promiňte, ale musím souhlasit s vaší maminkou ;-) Ale mám kamarádku, VŠ, která na obě dvě zmíněné „show“ kouká a tvrdí to samé, že je to sociologická sonda.. marně jí vysvětluji, že vše je nahrané a dle režie :-)

1 0
možnosti
ZH

Máte pravdu, není to žádná reality show. To by totiž bylo moc nudné. Já třeba neznám žádnou ženskou, která by si pozvala domů telku a měla všude bordel. Ale znám i jednu, která si ho, za patřičný obnos, domů i nanosí. ;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.