Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KB

skvěle napsáno, cítím to stejně....R^

3 1
možnosti
PB

... sem se právě vrátil z kosmeťáku,- trochaj mi prodloužili drápy a do pysků napumpovali půl kila botoxu,- večer du s borcama do putyky na taroky!,- nóóó, a hraběnka mezitem vypucovala káru, vyměnila prkýnko na retychu a nyčko sa chystá vymalovat kuchyň,- ..... máme to takový vyvážený,- enem mi nechce pučovat krajkový kalhotky a to mě teda neskutečně iritujeV!!!

19 0
možnosti
ZS

Mrknu do mužovy skříně, jestli si vypral, snad by se tam v krajce něco našlo;-D...pak vezmu váhu a kvůli vyváženosti to na ni hodím;-D;-D

2 0
možnosti
LD

L96i44b32o54r 91D97a55n80ě47k

13. 4. 2017 14:47

troufnul bych si to okomentovat tím, že vložím odkaz na svůj starý článek

http://libordanek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=463430

0 0
možnosti
Foto

Šťastná to žena, šťastný to muž. Gratuluji. R^

6 0
možnosti
ZS

:-) ...díky a Velikonoce si užijte:-)

0 0
možnosti
Foto

Přesně tak, moje slova, paní Zuzko. Některé ženy se chlubí svojí nezávislostí na mužích, ale často je to jen z nouze ctnost. Některé si ji vybojovaly možná i z naivity, jiné si nechtějí přiznat, že jim to v manželství s výběrem partnera nevyšlo. V tom případě je opravdu lepší být sama :-/. Všechno v manželství je na dohodě... Já upřednostňuji život v páru, nejen kvůli tradici, ale i proto, že je to výhodnějš nejen pro ty dva, ale hlavně pro jejich děti mít oba rodiče, tatínka i maminku. Díky za Váš článek, paní Zuzko. :-)R^

22 0
možnosti
Foto

A ještě dovětek. Je to prima, když to tak funguje... A aby to fungovalo, musí být oba rozumní - a nesoutěžit stále kdo s koho, ale navzájem si pomáhat. A přitom nezapomínat na toleranci jednoho k druhému. Láska, úcta, přátelství = správné manželství...V(Konec poučování). Veselé Velikonoce!

5 0
možnosti
JZ

JIstě, idylka, vypadá to, že popisujete fajn domácnost úspěšné ženy a úspěšného muže, jak tvrdíte (ať už si pod "úspěchem" máme představit cokoli), nicméně jaksi přehlížíte, a já doufám že neúmyslně, jeden základní problém, který obvykle texty takové povahy mají: zaměňujete svou konkrétní situaci za obecný vzorec lidství.

To, co popisujete, je totiž situace osoby Zuzky Součkové a jejího manžela XY. Z textu ale celkem jasně vyplývá, že tuto konkrétní situaci považujete za obecný vzorec lidství a jakési paradigma pro manželství. Přímo tvrdíte, že to, co děláte či jak smýšlíte, dělá pravá žena a že to dokonce máte posvěceno přírodou, že dobře znáte úmysly přírody a do detailu jí vyhovujete. Sama sebe považujete za archetyp ženy. V podstatě samu sebe považujete za definici ženy a nijak se nezamýšlíte nad tím, že na světě nejsou jen Zuzky Součkové, ale že existují i jiné ženy, jiní muži a zkrátka lidé různí, kteří by mohli mít jiné touhy a potřeby a do Vašeho vzorce by se nevešli.

7 15
možnosti
Foto

Nie je to obecný vzorec, ale prevládajúci. Je to výsledok evolúcie, čiže príroda to "posvätila". ;-)

10 0
možnosti
MP

Máte ve všem pravdu. Mám to také tak a nechci to jinak

R^

2 0
možnosti
Foto

Když to žena i muž vidí stejně, prožijí spokojené manželství. A jejich děti mají ten nejlepší příklad pro život.R^

17 0
možnosti
TM

Velikaaanskyyy souhlas R^R^.....hezke velikonoce

6 0
možnosti
ZS

V díky a taky hezké Velikonoce!

1 0
možnosti
JS

R^:-) Musí se najít ti, co k sobě patří a pak vše funguje bez problémů a je radost být spolu :-)

Zuzko, díky za pěkný blog:-)

9 0
možnosti
ZS

Jani, hezké Velikonoce!

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.