Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Ani čtyři cisterny tolerance nepomůžou, aby mě začalo bavit šůrovat, mejt okna a žehlit. Když to nebaví chlapa, je to samozřejmé v pořádku (kohopak normálního by taková zoufala votrava bavila), když to nebaví ženskou, je špindíra. Takže mě by stačilo přistupovat genderově vyváženě k tomuto. Koho to nebaví, je normální (a je jedno, jestli chlap nebo ženská) a vice versa (koho to baví, je taky normální). To, že se to musí udělat, je samozřejmě jiná věc, ale nechtějte po mně, abych se povinně žensky vyžívala v luxování a vytírání.:-)

8 3
možnosti
DP

Nedělejte z toho vědu, najměte si uklízečku. Já to taky tak dělám.

1 0
možnosti
FV

U nás je to tak, že oba umíme a děláme všechno. Jedinej rozdíl je, že já si nemůžu obout štekle. A taky nemám tak hezký nohy. :-)

6 0
možnosti
ZS

Můj muž má zase hezký zadek;-)

A Vám hezké Velikonoce!:-)

0 0
možnosti
Foto

Ženě sluší, když je ženou. :-) Něco o tom vím. ;-)

2 0
možnosti
ZS

...a miži zase, když je mužem:-)

1 0
možnosti
FP

Konečně zase jeden hezký a pravdivý článek bez Putina, Trumpa a jiných potentátů.Díky.R^

3 0
možnosti
ZS

Díky a hezké Velikonoce!

0 0
možnosti
EH

Nepochopila jsem, proti čemu se vymezujete. Píšete, že jste žena, spokojená a baví vás to. To je naprosto v pořádku. Nikdo vás nenutí, abyste běžela opravovat auta.

Připomíná mi to demonstrace žen před lékařskou fakultou, když nějaká měla odvahu jít studovat mužskou školu.

Na druhou stranu je fajn, že i chlap může projevit slabost a nikdo mu nekáže, že se má držet své mužské role za každou cenu. :-)

2 0
možnosti
DP

Vymezuje se proti hysterický feministkám. A zdá se, že se trefila.

7 2
možnosti
Foto

Smysl genderové vyváženosti mi taky uniká, nicméně v běžném životě jsou role žena-muž málokdy v ideální rovnováze. Ne všechny ženský s nadšením umývají okna, den co den vaří a cídí domácnost, zatímco ten jejich muž leží na gauči místo aby alespoň už konečně spravil ten odpad, elektriku, dlaždičky v koupelně atd... Případně opačně, samozřejmě. Ne vždy se žena a muž vzájemně doplňují a vše je harmonické a idylické ... Možná, že to přímo či nepřímo souvisí s tou vyvážeností, výchovou, stereotypy, atd. Jasně, ať je žena ženou a muž mužem, ale umýt okna a prošťouchnout odpad může nakonec kterýkoliv z nich.:-):-)

2 0
možnosti
EH

Kdyby ženy rády neotročily, tak by toho nevyužívali chlapi, co rádi leží na gauči s lahváčem v ruce.

Jenže nejhorší přístup je běhat kolem s hadrem v ruce a kamarádce si stěžovat "on mi nikdy nepomůže". Mít nastavené role hned na začátku vztahu, tak ležák jde o dům dál a žena toužící po pracujícím partnerovi, si takového pořídí. :-)

1 0
možnosti

PERFEKTNÍ! Zůzo, ani jedno slovo bych neopravila. Napsala jsi to tak, jak to má být.

Přeji ti hezké velikonoční svátky, a ať ti to běhá!:-D

4 0
možnosti
ZS

Doufala jsem, že budeš souhlasit, Máří...

Tobě také krásné Velikonoce a díky!

0 0
možnosti
Foto

Díky za článek. Moc hezky jste to napsala. Je krásné vidět, že jsou lidé, kteří se nebojí postavit se podobným moderním nesmyslům jako je genderová vyváženost.

16 0
možnosti
ZS

Děkuji!

Myslím, že za tím vším jsou chudáci, kteří neví, jak naložit se svým životem. A proto křičí...

Hezké Velikonoce!

2 1
možnosti
MV

at si kazdej zije svuj zivot, jak je mu libo

ale treba spolecny zachody, gendrove tolerantni, to mi nejak nestimuje

a mas recht, Zuzko - zensky maj bejt zenskajma a chlapi chlapama v tom zakladnim - jaky maj dalsi "hobby" bych uz nechal jim

7 0
možnosti
ZS
Foto

Hezké!;-DR^ Ovšem osamělá žena někdy musí být i chlapem....:-)

4 0
možnosti
ZS

Alžběto, máte pravdu... když je třeba, i já umím vzít do ruky kladívko. Ale když na silnici píchnu, volám si pro pomoc :-)

Hezké Velikonoce!

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.