Diskuse

Hrdina - hrdý politik bijící se v hruď?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásný článek, Zuzi. Opravdu se mi moc líbil. A máš pravdu. :-)

1 0
možnosti

Heli, děkuju!

Vypadáš skvěle, viděla jsem tě na fb:-)

0 0
možnosti

Někdy to vypadá, že takoví hrdinové jsou vyhynulý druh, ale není to pravda. Potkávám je a mám vždycky radost. Akorát v tom ukřičeném světě, nejsou někdy slyšet..:-)R^

1 0
možnosti

Mně je vždycky tak fajn, když třeba na kole potkám, nebo mě předjíždí cyklista, který vypadá o několik úrovní výš a s úsměvem mě pozdraví, ev. v kopci povzbudí...

Hezké pondělí!:-)

1 0
možnosti

P76e20t25r 40S33k39á94c18e40l

16. 7. 2017 22:24

Hrdinou všedního dne může být v říjnu 2017 každý náš spoluobčan. Místo řečí a napsaných či vyslovených přání o přeměnách společnosti se ale musí zvednout a jít volit. Dát důvěru jen NEparlamentním stranám, jinak těm neschopným chlapcům, kteří nás za 27 let přivedli tam, kde jsme, nedáme výpověď. Zdravého rozumu je nám třeba...

0 0
možnosti
Foto

R^R^souhlas-kéž je těch hrdinů všedního dne čím dál vícR^

2 0
možnosti

..... bych si dovolil byt poněkud osobní,- projevy slušného chování (vychování!) nepovažuji za měřítko pro "hrdinství" byť je blog, jako určitý apel, naprosto srozumitelný !,-....... šak doboha!,- tak ztraceni zas tak nejsme,- nebo už jóóóV ?!?

1 0
možnosti

Petře, máte pravdu... bohužel se mi často zdá, že to už není samozřejmost - být slušný... ale možná mám jen špatné zkušenosti sama:-)V

0 0
možnosti
Foto

Hrdinů je všude kolem dost. Stačí vypnout televizi a rozhlédnout se :-)R^

2 0
možnosti

Právě jsem jich teď v tv viděla plno - Tour de France - jsou to borci! U nás sledujeme jenom sportovní kanál;-)

Hezký den!

1 0
možnosti

Jak tak čtu ten poslední odstavec, mám pocit, že patří mně;-D Ach jo...

Zuzi, pěkně jsi to napsala ;-)R^

1 0
možnosti

Ty jsi prostě naše hrdinka, tak nevzdychej, Miri... děkuju! :-)V

0 0
možnosti

VR^ jest tak V

Psala jsem Zuzi před časem trošku podobný blog Neviditelní válečníci...

1 0
možnosti

Jani, našla jsem si a moc se mi líbí, karma!R^

1 0
možnosti

Zuzi a že jich kolem nás je.... těch hrdinů a hrdinek, viď? KarmaR^

1 0
možnosti

Dáši, viď.

Děkuju za návštěvu a za karmu a hezkou slunečnou neděli ti přeju!:-)

0 0
možnosti