Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mou generaci, Zuzko, lituji, většinou se těch vymožeností bojí. Přitom by se jim i ten vzdálený kamarád mohl virtuálně - aspoň tak - objevit v ruce. R^

0 0
možnosti
Foto

Já takhle usilovala o přelstění tabletu. Dostala jsem jej jako dar pár dni před odletem do Kalábrie s kamarádkou. Mám ve zvyku z dovolené každý večer posílat mailem stručný souhrn dne. V mém případě se ještě rok po návratu baví dvě rodiny nad literárními kreacemi, které z té placky lezly. Píšu totiž rychle a bez chyb. Tak jsem to nacvakala, odeslala, vypla stroj.

0 0
možnosti
ZS

Už jsem taky zjistilla, že když ho nezkontroluju, tak si píše, co chce:-)

0 0
možnosti
Foto

No hezký. Někdy, umí zařídit pořádný trapas, a kolikrát napíše chytře úplně jiné slova. To většinou zjistím, až SMS odešlu.R^

1 0
možnosti
ZS

;-D...tak to mě taky baví, jak se mi snaží namluvit, co chci říct...

Hezký den! :-)

0 0
možnosti

Zuzko, když on ten chytrý trouba neví, koho má na "druhé straně":-))

A když dáš toto :-), nebo větší "legraci":-D, on si to ten protější přebere...podle toho jak je zdatný. Buď to nechá, a nebo ho "vymaluje", jak ho máš v mobilu.

Použila jsem smajlík z mobilu sem do diskuze, a vylezla pěkná blbina.

Ale je to zábava, ne?:-)

2 0
možnosti
ZS

Právė ten můj asi věděl, koho má na druhé straně, když mě upozornil...

Hezkou sobotu ti přeju!

1 0
možnosti
Foto

:-)R^ Chytrý telefon, chytrá televize, chytrá žárovka, chytrá lednice, o PC nemluvě. U nás doma už jsme hloupí jenom my ;-(;-)

2 0
možnosti
ZS

Už prý bude jen stačit reformovat školství, neučit děti násobilku a vyjmenovaná slova a můžeme svěřit své životy těm chytrým přístrojům... kam ses poděl, zdravý rozume!

0 0
možnosti
PB

..... žišmarjá !,- pár drinků a jedu, nééé?!,- "svátek - den matek",- "svátek - zdědil sem statek",- "svátek - synáček je spratek",- "svátek - v palici totál zmatek",- "svátek - pár chlastu kapek",- "svátek - doboha, to je zmatek !",- ....... a táááák (bez pátku!)V!

3 0
možnosti
ZS

A sakra, že jsem se neobrátila na poétu;-D;-D;-DV

1 0
možnosti
Foto

R^;-DSe smártfounem jsem též byla trochu paradoxně nucena přejít na klasické smajlíky. ;-)

1 0
možnosti
ZS

Tak tudy vede cesta ... dvojtečka, pomlčka, pravá závorka... ;-D

Díky za radu a hezký den!

1 0
možnosti
Foto

R^dobrá komunikace je základem všeho:-)

kolik katastrof-osobních i většího rozsahu nemuselo být kdyby si lidé vždycky všechno uměli vysvětlit:-)

1 0
možnosti
ZS

Tak, tak...

Hezký víkend!:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.