Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zuzko, to ti zodpovědně řeknu zítra. Budou mi doručovat obě doručovací společnosti.

Ale musím říct, že s pošťákem mám velmi dobré zkušenosti. Navíc je moc pohledný:-D Když byl před měsícem na dovolené, tak jeho zástup se s tím nepáral, a nechal to rovnou na poště, která je ve vedlejší vísce. A na depu mi řekli, že proto, že to tu nezná!!! Prostě je to v lidech.

3 0
možnosti

Jj, lidi udelaji hodne užitku i škody. Taky mame balikare sympataka, vstricneho a mileho ;)

2 0
možnosti
Foto

DPD mi zásilky vezli několikrát a všechno dopadlo dobře s doručením v čase, jak mi předem sdělili. - Asi je to kus od kusu (depo od depa, řidič od řidiče...)

2 0
možnosti

Asi tak. Já zase nemám zatím špatnou zkušenost s ČP. Snad jsem to teď nezakřikla;-)

0 0
možnosti

Bude hůř. Lidi stále více objednávají a řidičů ochotných rozvážet ubývá.

1 0
možnosti

Bl.ci se najdou všude - mě zase kurýr jiné přepravní společnosti postavil balíček za 5000,- Kč před dveře - ani se neobtěžoval zazvonit. Jen jsem z okna zahlédl odjíždět auto.

2 0
možnosti

Proto objednávám zboží na dobírku.

Prima den,přeju :-)

1 0
možnosti
Foto

Je to asi čtrnáct dní co jsem nakupoval na e-shopu co nabízí pouze DPD. Večer SMS o doručení a upřesnění druhý den. Druhý den k večeru nic a tak jsem se podíval na jejich sledování zásilky a dozvěděl se, že jsem si prý změnil termín doručení. Samozřejmě jsem si nic NEZMĚNIL. Druhý den SMS - doručení od 12:25 do 13:25 - telefon a příjezd ve 12:30. Kurýr nechápal proč ten odklad - naší ulicí prý včera jel. První zkušenost s DPD a budu se snažit aby i poslední.

Na stížnost DPD dodnes neodpovědělo a e-shop ve vyžadovaném, na které většinou nereaguji, hodnocení dostal dvě špatná hodnocení (za nemožnost výběru dopravce a za absenci platby kartou).

2 0
možnosti

Mně sice platbu kartou nabízeli, ale jaksi jsem ji nemohla využít...;-)

Myslím si, že je to v řidiči, včera bylo vedro, tak kdoví, jestli se na to nevykašlal...

0 0
možnosti
Foto

Můj pražský zeť objednává často všelicos přes internet na naši německou adresu, pokud zásilka nemůže přes hranice. Příležitostně si to u nás vyzvedne nebo mu to příležitostně zase mi předáváme. Často nám to dává k opětnému vracení, když věc je jiná než si představoval. Moje dcera - jeho žena - už z toho má legraci, jako i my R^;-D

0 0
možnosti

Zeťák si to umí zaříditR^

Hezký den,Horste!;-D

1 0
možnosti

...tak batoh ešče dobrý,- soused to vzal přes sexshop a jako vomluvenku za nedodání mu teho nadělli jednou tolik,- nóóó, a hraběnka, aniž by tušila že už je vobjednáno, do teho udeřila potřetí !,- ...... zboural s tem celou putyku, to nabízel aj důchodcům;-D!

1 0
možnosti

Teď je u vás v hospodě nějaké vzrůšo;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Všude je to o lidech,Zuzko.:-) takže několik neschopů ničí pověst firmy,kde pracují i hodně schopní:-) Držím palce,ať se batohu dockas co nejdřív ;-)

2 0
možnosti

Šári, přesně tak. Myslím, že by řidiči měli být odměňováni za dodané balíky...

Hezký večer!:-)

1 0
možnosti
Foto

Alternativní dopravci začínají přebírat poštovní manýry.;-O Ač na poště téměř vždycky skoro exploduju vzteky z tempa odbavování čekajících, aspoň je blízko.;-)

4 0
možnosti

Tak, tak. Koneckonců, když se na poštu u nás vejde ve správný čas, není tam nával...;-D

1 0
možnosti
Foto

Držím ti palce, abys už konečně dostala svůj dárek, taky bys mohla dopadnout jako Zuzana H. (viz pár blogů níže), která si na něj bude muset ještě pár měsíců (možná let) počkat.;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Tak to prrrrr,děvče:-). Zuzka má známou na poště a půjde to jako po másle ;-D

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS