Diskuse

Může být DPD horší než Česká pošta?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Držím ti palce, abys už konečně dostala svůj dárek, taky bys mohla dopadnout jako Zuzana H. (viz pár blogů níže), která si na něj bude muset ještě pár měsíců (možná let) počkat.;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Tak to prrrrr,děvče:-). Zuzka má známou na poště a půjde to jako po másle ;-D

3 0
možnosti

Sešly jsme se Zuzkou s blogem, protože kupodivu máme svátek ve stejný den;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Holky, dárek mám! Úplně omylem jsem si ho přivezla sama, aniž bych o tom věděla. Před pár měsíci jsem zmínila před manželem, že se mi líbí šperky od jedné zlatnice. Dneska jsem s dětmi, taťkou a maminkou, která jezdí jednou za rok, jela kolem Turnova, kde zmíněná umělkyně pracuje. Stavila jsem se tam a tak nějak spontánně si objednala prstýnek a náušnice. Po příjezdu domů jsem podobný prstýnek dostala od manžela. Ona totiž podle příjmení pochopila, že se jedná o dárek pro mě, vyběhla nepozorovaně ven a prstýnek strčila tatínkovi, který hlídal venku děti. Není to neuvěřitelná náhoda? Doma jsem se nestačila divit. Ovšem teď nevím, jestli mám zrušit tu objednávku, nebo mít svá podobné šperky. To je dilema!!!

1 0
možnosti