Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vždycky mě překvapí kde berou majitelé pejsánků tu drzost myslet si že jejich pejsánek má vstup do hospod, obchodů povolen. Co kdyby si nějakej majitel rozkošného prasete nebo rovnou krávy řekl to samé a vzal si do restaurace svého mazlika a proč né vždyť ho taky může brát jako svého člena rodiny.

Autorka se v blogu ohání hygienou a tahá psa do hospody. Ukázka typické majitelky psa, její miláček může všechno a komu se to nelíbí tak je špatný člověk a nemá rád lidi.

1 0
možnosti

Priste to vemte po cyklosteskach NO Podají, možná, ze narazíte na naší hospodu u Kloudu, nekouří se ani na zahrádce, vaří výborné, o pocestne se stará prikladne. Psí vítání.

0 0
možnosti

Byli jsme loni v jedný hospodě, tak to napíšu, v Českém Rudolci to bylo. Kola jsme si mohli dát do stodoly, to bylo fajn. Na dvorku měli zahrádku, pár stolečku a trampolínu, ale krom toho dva nebo tři psy, nějaké králíky, nevím, co ještě, každopádně ten dvorek byl totálně posranej a některý to zvíře mělo evidentně průjem. Páchla tam taky žumpa. Rozhodla jsem tedy, že jdeme radši dovnitř. Jenže ti psi chodili volně i dovnitř, strašně smrděli, lezli nám pod stůl, otírali se o nás a mezitím běhali do kuchyně. Pak přišla větší grupa lidí, usadili se a sháněli se po cigaretách, hlasitě jsem protestovala, protože servírka nám tvrdila, že se tam nekouří. Lidi zase tvrdili, že se tam vždycky kouřilo. Byl z toho menší konflikt. Jídlo neměli špatný, ale horší prostředí jsem nikde nezažila. Nechápu, že jim to hygiena dávno nezavřela.

1 0
možnosti

Se psem do hospody? To snad ne. Snad jen pro případ "Bobika".

2 0
možnosti

Moc nevím, proč tam lezete. My hledáme restaurace jen přes trip advisor a restu.

Je ale pravda že pokud si člověk zvykne na standard restaurací, kuchyně a surovin v Praze, tak se mimo Prahu hledá těžko, ale jde to.

1 0
možnosti
Foto

Váš příběh se mi líbil. Zasmál jsem se. Chtěl jsem tu napsat pochvalu za vtipný článek. Přečetl jsem si nejprve v diskusi několik komentářů. Uvědomil jsem si, že někteří kritici Vašeho článku mají pravdu.

Vesnická hospoda je vesnická hospoda. I když i ta by mohla být čistá, většina z nich je asi v lepším stavu než ta, kterou jste navštívila a popsala. Na té, kterou jste navštívila, jste to mohla poznat již z venku. Na vesnicích je pes tradičně užitkový tvor, především na hlídání, a ne domácí mazlíček. Pokud hospodský psy jako návštěvníky nechce, je to myslím jeho věc.

Stylem píšete pěkně. Navíc, brbláte a to se mnoha čtenářům líbí. Možná se ještě jednou stanete bloggerka roku. Pokud jste se jí již někdy stala, tak se omlouvám, že to nevím. Já brblaly typu Větvička, a ta ekonomka, ani jí nemohu přijít teď na jméno, kteří tu jsou pro své brblání oblíbení, rád nemám. Třeba se někdy i stanete národní umělkyní.

Emigroval jsem v roce 1977. Ne kvůli Sovětům, ale kvůli Čechům, kteří komunistům často pochleboval a za zády na ně a na systém brblali. Dle mne nebylo třeba a možno tehdy systému bez problémů skutečně odporovat, ale to pochlebování a za zády brblání se mi nelíbilo.

A teď mě mínusujte a na mne nadávejte. :-)

V názvu článku psát o návratu restaurace před rok 1989 se mi zdá být nevhodné. Též negativní zmínka o EET se mi v tomto kontextu nelíbí. Lidem se to však líbí. Jste populistka!

5 0
možnosti
Foto

Na vesnici jsem nikdy nebydlel, ale měl jsem tam a stále mám příbuzné. Jednou jsem s nimi byl na vesnické zábavě. Zatancoval jsem si tam s jednou Pražandou, která tam stejně jako já byla u příbuzných na návštěvě. Když jsem pak u našeho stolu řekl, že ta dívka je z Prahy, tak má sestřenice s despektem řekla: "Je to na ní vidět". Něco na tom bylo, i když v jejím případě to myslím nebylo tak strašné. Sociálně inteligentní lidé se alespoň trochu přizpůsobí okolí nebo nelezou tam, kde se jim nelíbí anebo z takového okolí rychle mlčky vypadnou.

Pokud do vesnické hospody vleze namachrovaná, nafintěná (vím že to s tou rtěnkou v článku byl vtip, ale na každém vtipu něco pravdy je) a upocená cyklistka a pak hospodu, která už zvěnčí vypadá pro ní zcela nevhodně, na blogu kritizuje, tak něco není vpořádku nejen na té hospodě ale i na té cyklistce-blogerce. To je můj názor. Tímto svou kritiku a diskusi zde končím.

Mějte se tu pěkně a vesele si brblejte.

7 0
možnosti

P30e23t33r 25E16l92i67á26š

2. 9. 2017 16:41

Upřímně, čekala jste v hospodě, která už z venku působí jako deset let zavřená, služby jako v Hiltonu? To je ztracený čas....

3 0
možnosti

Tak k te rádoby vtipné poznámce o teplem pivu chyběla už jen studená Němka....

2 0
možnosti

Pes do hospody? Leda na pekáči.

3 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.