Diskuse

Tour de česká hospoda aneb Atmosféra starých časů

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak to je bezva. Podstatně lepší zážitek než minule. Holt jiný člověčí druh - tihle hospodští. Dobrý člověk ještě žije!:-)))

1 0
možnosti

Máří, tak tak... musela jsem se podělit i o dobrou zkušenost:-)

Hezký večer! V:-)

1 0
možnosti

Že vy jste to Zuzko vymyslela a napsala jen kvůli těm rejpalům z minulého blogu. Že jo?;-D

1 0
možnosti

Přísahám na holej pupek, že každý slovo je pravdivé.

Na rejpaly já ... víte co. Aspoň pak člověk pozná, kdo je bezva:-)

0 0
možnosti

Juj, Zuzko, jak ráda bych do takové hospody zavítala. Byly takové za mého dětství, u nás v Petrovicích u Rakovníka, na Sázavě i jinde. Milovala jsem hovory s obsluhou i strejci s fajfkou.....To se člověk leccos dozvěděl, nachechtal i dobře pojedl. Dnes jsem byla s dcerou na narozeninovém obědě ve vietnamské restauraci. Přistála mi kreveta na má bujná naďra, styděla jsem se pak v tramvaji s tím flekem skoro jak dlaň. Kdyby to byl i utopenec nebo tlačenka v hospodě někde venku, tak bychom se jen smáli. Jak člověk v tom městě zblbne!

1 0
možnosti

Ajaj, kreveta na prsou... ;-)

Na Sázavu jedeme na kola na sv. Václava, tak budu zvědavá...

0 0
možnosti
Foto

:-)R^Víc takových hospůdek. Nedávno jsme měli sraz a asi v půl deváté dostali chuť na palacinky. Nepochodili jsme nikde. Přitom by stačilo trochu víc ochoty a několik minut práce. Možná,kdybychom chtěli steaky...

2 0
možnosti

Šárko, ty to asi znáš, ale prý palačinky kuchaři neradi dělají... já nevím, mně to říkala jedna známá :-)

0 0
možnosti
Foto

Takove hospudky vetsinou byvaji schovane mimo civilizaci. Nedavno jsem v jedne takove taky byla, levno, obsluha prijemna a jidlo ... nejlepsi co jsem kdy v zivote ochutnala! Takove podniky je treba vynaset do nebe, a naopak ty kde spatne vari nebo se k nam spatne chovaji kritizovat :-)

2 0
možnosti

Kamilo, v minulém článku jsem se pustila do kritiky a jak to dopadlo, je vidět v diskuzi... i když je to jen zlomek čtenářů...

Ale protože tady se porušovaly lecjaké zákazy, nemohu napsat, kde to bylo, ale stejně jsme byly šťastné, že to funguje...R^:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Pokud to jen trošku jde vybírám si jen takové hospůdkyR^

1 0
možnosti
Foto

Zuzi, přeji další podobné hospůdky na cestách necestách!R^:-)

1 0
možnosti

Na vás naši dobroserové vymysleli fígl-kolař ani chodec nesmí mít alkohol v krvi.

0 0
možnosti

My takto jednou dorazili do hospody asi v 10 večer - pár lidí, každý psa. Utahaní a HLADOVÍ. Kuchař se vrátil ode dveří, pověsil kabát zpátky a šel zjišťovat co ještě má. Mezitím dorazili další - no vyžrali jsme jim všechno. Netuším kde to bylo, ale byl to takový malý ráj. Neřešili že nejsme zrovna voňaví, že pro psy není kam šlápnout a že už vlastně zavírali. R^

1 0
možnosti

VR^To je nádhera... takoví lidé mají mít hospody... ne pro výdělek, ale protože chtějí mít hospodu a poskytovat tuhle službu. A člověk jim rád dá vydělat.

1 0
možnosti

...... víkend,- HODE !,- kosa jak sviňa, do teho chlejstalo,- na place všeci v krojách, grilovačka, cimbál,- ....... zvolil sem s hraběnkou soukromou "gááárdenpárty" v soukromí,- bečka, vořechovica, slivovica, burčák, víno, cigára, tráva a hrubej bigbít přes youtube !,- společenskej "masakr" bez pravidel EU,- fakt TO DE !!!

(putyky ve 20.30 hod.pro nezájem zariglovali, všecko sa vodehrálo na privátech[>-]!)

3 0
možnosti