Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzko, my s ženou začínáme vánoce v adventu, děláme jen to, co nezbytně musíme (žádné piglování bytu atd.). Cukroví? Žádné! Stejně ho nikdo moc nejí.

Místo toho divadlo, kino, koncerty, vánoční náměstí s punčem.

Moc mě mrzí, že jsou už pryč a už teď se těším na další.

Jinak samozřejmě R^

1 0
možnosti

Skvělé, Tomáši.

Přeju hodně štěstí v příštím roce celé rodině!V

1 0
možnosti

Letošní vánoce byly tak nějak výborné! A je to tím, že jsem se přestala já sama stresovat. Asi jsem dospěla do fáze být nedokonalá,ale šťastná!!! Úklid - uklízím každý týden(větší úklid),tak uklizeno je.Vařím a peču, tak nějak abychom přežili, tak jídlo bude;-D, dárky, co kdo potřebuje a nějakou maličkost - překvapení! Zkuste to také a budete, jak já šťastné, a když je žena šťastná - je celá rodina šťastná;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak by to mělo být - neštvat se za dokonalostí a užívat si okamžiků, kdy jsem s někým, koho mám ráda. Moje děti už taky povyrostly, takže hru na to, co všechno musím stihnout, už dávno nehraju. Největší radost mi holky udělaly tím, že už tak nějak samozřejmě pomáhají se vším, co je potřeba. Úplně tě chápu, Zuzko, největší klid si užívám, až když jsou tyhle svátky "klidu" za námi.:-):-):-)

2 0
možnosti

Přesně, Pavli!

Hezký večer!:-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko,když byly děti malé a verily na Ježíška,mělo to kouzlo. Teď už to holky neprozivaji,a malej Vánoce nechápe a dárky ho vůbec nezajimaly;-( Snad až bude starší.

2 0
možnosti

U malého to bude asi znamenat změnu a to nemá rád, že jo...

Hezký večer :-)

2 0
možnosti
Foto

R^když člověk nikdy nic moc od ničeho i nikoho nečeká tak bývám málokdy zklamán-já to tak praktikuju už léta, ale bez cukroví a františka si vánoce představit neumím:-)

3 0
možnosti

Cukroví se mně vydařilo, doma se všechno lesklo čistotou, večeře slavnostní, u krásného stromečku se v pohodě sešla rodina. Byla a jsem stále dojatá ale i smutná. Nevím, jak pro vnučky vrátit atmosféru Vánoc. Takovou tu tajemnou. Děti se stále těší na dárky, ale koledníci nechodí, pan Zahnaš netroubí do noci na trubku a vnučky nechápou, proč jít na půlnoční. Vzpomínání nestačí, je moje chyba, že já sama to kouzlo vrátit neumím.

(Ale bylo nám hezky.)

2 0
možnosti

Něco se ztratilo, tím se asi netrapte, hlavně že vám bylo hezky. Stejně budou vnučky vzpomínat. :-)

2 0
možnosti

spatne nebyly, ale je mi po nich tak nejak lip

0 0
možnosti

Jak jsi mi psal, ještě ten Silvestr, a bude zase klid...:-)

0 0
možnosti

R^hlavně bez těch věcí, co druzí chtějí, abychom "museli", ZuziR^

Nejsme přeci na štvanici ani Hubertově jízdě:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.