Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Slevovou kartičku do nemocniční lékárny jsem dostala po propuštění z nemocnice. Jen tak. Nemocnice je soukromá a lékárna v jejich režii. Mé údaje nepotřebovali jen občasnou moji návštěvu. To je fér jednání.

1 0
možnosti

Zuzko, Vaše články, společně s články Zuzky Hubeňákové, jsou pro mne oázou klidu a pohody. Děkuji za ně.

Jo a kartičku do Benu také nemám a nechci.

2 0
možnosti

R^Milane, píšu je pro Vás:-)

Děkuju za milá slova.

0 0
možnosti
Foto

Já si na tyhle "slevový" kartičky nepotrpím, ale v jedný lékárně za ní nabízejí o dost levnější oční kapky, který musím často kupovat pro holky. Předpokládám, že si ty slevy zahojí na jiných produktech, ale na to já jim neskočím.;-)R^

1 0
možnosti

Pavli, dneska je 27. 6., to už jde, viď.:-)

1 0
možnosti
Foto

Hezké,Zuzko:-)R^

A zákaznickou kartu ČP máš?;-D

Mmch..opět jsem viděla Tvého fešáckého syna se snachou,včera,neříkal Ti?;-)

1 0
možnosti

Jojo, říkali, teď si vzpomínám, že jsme to neodpovídali... tak se zítra poptám:-)

Hezky večer :-)

1 0
možnosti

.....;-Dskvělý !,- stejnej pokus sem zažil ve frontě v nejmenovaným marketu,- obětí pokladní byl staříček cca 75 jařin,- ..... nepublikovatelný !,- snad pointa ve finále vše objasní,- "ale daj pokoj dcérko,- si tu kartičku strč do (...píííp...) a potem mi poviš jaký to má výhody, jóóó !"

4 0
možnosti

Ajaj... raději mlčím :-)

Hezký večer! :-)

0 0
možnosti

Tvůj název dnešního blogu je jednou z nejhorších vět dneška. Tak všude rikam: kartičku nechci, mám se dobře.

1 0
možnosti
Foto

Nejspíš v případě nevyplnění všech kolonek počítačový systém nedovolí kartičku založit. Ale... Jste ve zdravotnictví a personál nazýváte prodavačkou???;-O

Asi před třemi lety jsem vyházela většinu kartiček a nechala si jen z těch míst, kam chodím častěji. I tak jich je na můj vkus dost.;-D

0 0
možnosti

Nazývám prodavačkou, protože to není paní magistra, ale doplňuje regály a prodává doplňky a léky bez receptu. Tak nevím, jak jinak paní za pultem nazvat.

1 1
možnosti

Do Benu nelezu! U nás je to jeden z nejdražších a nejnesympatičtější řetězců lékáren co mám odzkoušeno (ruku v ruce s Dr. Max). Řadu let beru stejné léky na tlak nikdy jsem nedoplácela ani korunu, před týdnem nebylo zbití a tak jsem musela v časovém presu navštívit Benu..... "Doplatek je 55,- Kč!" Nechápu proč malá soukromá lékárna na vesnici vydá stejné prášky bez doplatku, a takový moloch....... No, poučena pro příště, už ode mně neuvidí ani halíř!!

5 0
možnosti
Foto

Proč moloch nevydá léky bez doplatku? To nevíte?

Jinak by přeci ,oloch nevydělal!

Inu, to víte, ono to chrastění klíčema před bezmála 30 lety má všelijaké důsledky ;-)

2 0
možnosti

Pár kartiček mám, ale udávala jsem vždy jméno, adresu a email....rodné číslo slyším poprvé....divné, obzvláště (jak už zde někdo psal) když je přenosná :-/.....Rod.č. bych taky neřekla ;-)

1 0
možnosti

Zuzi, já nějaké kartičky mám. Zvěrokruh (tu mi věnovala kamarádka, je nějaká VIP... a já tam jsem skoro pořád) a také do L ́Occitane, protože jsem tam kdysi přišla jako jeden z prvních zákazníků (milovnice Provence) a moc se mi líbila... takže trošku sentimentální kartičky...a rodná čísla jsem určitě nahlásila. Je to těžké. Někdy je mi to úplně fuk, někdy stávkuju, podle nálady a Měsíce. Teď bych rodné číslo nedala. Bude úplněk...:-)

1 0
možnosti

Asi tak, ten den mi to přišlo zbytečné, Magdi. 

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS