Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A to je pěkné, Zuzko.

Já jsem v tom období, kdy jsem nemohl k internetu, vymyslel nádherný reklamní slogan pro novou kolekci toaletního papíru. Ten slogan zní: Kadím s láskou. Bohužel zatím žádný z výrobců tohoto druhu zboží o něj nemá zájem.

1 0
možnosti
ZS

Co si to ti výrobci dovolují, neskočit po tvém geniálním reklamním sloganu...;-D

1 0
možnosti
MF

Pan Goethe tomu myslím říkal "Dichtung und Wahrheit", moc hezky jste to popsala, kdo nezažil, má čeho litovat....

1 0
možnosti
ZS

Díky a přeji hezký den :-)

0 0
možnosti
VN

Ach ty ženské sny ... já myslím, že my to děláme proto, aby děti vnímaly

jak krásně na světě .... :-)

1 0
možnosti
ZS

Já myslím, že děti na to pečou, ale později v dospělosti se k tomu vrátí a předají to dál svým dětem...:-)

Hezký den! :-)

0 0
možnosti
Foto

;-Djo,ti dokonalí lidé v reklamách mně také lezou na nervy

2 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.