Zuzka Součková

Boj o klienta aneb Jak mě vyhodili z Komerční banky

Na našem malém náměstí kromě starobylé radnice a vietnamských večerek stojí vedle sebe čtyři banky. Konkurence je ohromná a výběr dostačující. Všichni víme, že boj o klienta je tvrdý.

29.3.2018 v 8:04 | Karma článku: 38.18 | Přečteno: 3061 | Diskuse

Zuzka Součková

To nejlepší vymyslel muž aneb Genderově nevyvážený blog

Kreativní ženy nechť prominou, muži kreativní jsou. Ne že ne. My ženy umíme, děláme, makáme, dřeme bez nároku na odpočinek. Pak přijde muž, koukne, houkne, bouchne se v hruď a je hotový. Ano, stále existují takoví.

17.3.2018 v 7:56 | Karma článku: 41.31 | Přečteno: 4020 | Diskuse

Zuzka Součková

Pane Kajínku, vy si z nás děláte legraci...

Civím v zácpě na D5 znuděná jak kalous ušatý v kleci Zoo, když mě rádio F1 nadzvedne ze sedačky. Kdybych zrovna nestála, auto by asi vzlétlo, jak jsem údivem sešlápla plyn. Jiří Kajínek bude kandidovat na prezidenta? Ten Kajínek?

23.2.2018 v 13:32 | Karma článku: 39.90 | Přečteno: 4979 | Diskuse

Zuzka Součková

Věková diskriminace?

Jsem slušná baba, občas nerudná bába, ale taky babička. Tou jsem se stala, když se mi narodila vnučka. Ona se tedy nenarodila mně, ale mému synovi, vlastně spíš jeho ženě. Takže si myslím, že jsem věkově diskriminovaná.

15.2.2018 v 13:46 | Karma článku: 32.18 | Přečteno: 1989 | Diskuse

Zuzka Součková

Život tady není pro starý aneb Nerozumím téhle době

Nejsem sice už žádný zajíček, ale pořád si o sobě nemyslím, že bych byla stará. Přesto se občas do mé mysli vkrádá pocit, že téhle době nerozumím a že se sem nehodím. Spousta věcí je pro mě nepochopitelná.

7.2.2018 v 7:58 | Karma článku: 45.58 | Přečteno: 8623 | Diskuse

Zuzka Součková

Jaký máte názor na holení genitálií, pane doktore?

Zeptala se v přímém přenosu chvíli po poledni divačka pořadu Sama doma pana doktora, gynekologa. Onen nebohý muž, jistě z ordinace zvyklý na leccos, několikrát polkl naprázdno.

20.1.2018 v 8:01 | Karma článku: 40.25 | Přečteno: 5266 | Diskuse

Zuzka Součková

Žít ve světě bez mobilů

Byla jsem s dětmi na hradě. Povídali jsme si, jaké to bylo ve středověku. Představovali si, jak tam asi žili.

17.1.2018 v 7:56 | Karma článku: 29.73 | Přečteno: 1011 | Diskuse

Zuzka Součková

Za tři dny jsme na Šumavě nepotkali ani jednoho blbce

Rádi cestujeme a objevujeme krásy naší země. Letos jsme se vydali mezi svátky na Šumavu. A pobyt tam nám přinesl jen samé pozitivní zážitky. V článku najdete kladné recenze na dvě šumavské hospody. Dobré musíme mezi sebou šířit.

9.1.2018 v 13:55 | Karma článku: 35.39 | Přečteno: 2083 | Diskuse

Zuzka Součková

Ani dotace z člověka neudělají vládce přírody

Příroda nám ukazuje svou sílu, a přestože se od nepaměti člověk snaží překonat a podmanit si ji, měl by už pochopit, že to nedokáže. Příroda vždycky zvítězí. Bez ohledu na to, kolik peněz z dotací bylo investováno na její přeměnu.

2.1.2018 v 13:32 | Karma článku: 29.30 | Přečteno: 853 | Diskuse

Zuzka Součková

Vánoce přinášející okamžiky štěstí i zklamání

Vánoce. Šest písmen, ve kterých se skrývá radost i strach. Očekávání a touha. Zklamání a vztek. Setkávání i samota. Opouštění. Návraty. Tolik od nich chceme. Mohou plnit naše sny?

27.12.2017 v 12:41 | Karma článku: 33.20 | Přečteno: 1847 | Diskuse

Zuzka Součková

Česká pošta nikdy nezklame

Tu naši českou poštu miluju. Fakt! Nikdy mě nezklame. Už jste slyšeli, že zřídili novou službu? Kromě profláklých balík do ruky a balík na poštu, zavedli aktuálně předvánoční akci - balík v tom... jak bych to řekla, no v čudu

19.12.2017 v 13:10 | Karma článku: 41.94 | Přečteno: 5857 | Diskuse

Zuzka Součková

Na vsi to jde i bez internetu aneb Sociální síť pro starší a pokročilé

Zaběhla jsem se do venkovské hospody. Hospoda na vsi, ve které žije 166 obyvatel (upřesnil mi to internet), má otevřeno denně. Byla jsem tam ve všední den kolem patnácté hodiny. Několik dní po sobě. A čuměla jsem...

14.12.2017 v 13:41 | Karma článku: 42.61 | Přečteno: 3889 | Diskuse

Zuzka Součková

Ahoj, jsem tvé stáří. Tak zůstaň, kde jsi!

Čas odměřuje pravidelně všem. Nebere ohled na bohatství, inteligenci, státní zřízení. Každý den má dvacet čtyři hodiny, tomu úměrné množství minut i vteřin. Od ledna do prosince se protočí dvanáct měsíců.

24.11.2017 v 5:36 | Karma článku: 37.61 | Přečteno: 1615 | Diskuse

Zuzka Součková

Reklamní triky aneb Své vagině stejně nerozumím

Pustím televizi. Detektivka. Ještě nikdo nikoho nezabil, ale mně už padá hlava. Chvíli s ní mlátím o opěradlo gauče, jako když kvrdlám v hrnci puding, až mě rozbolí za krkem. Vezmu polštářek a zaujmu pohodlnou pozici vleže.

24.10.2017 v 13:07 | Karma článku: 46.51 | Přečteno: 13790 | Diskuse

Zuzka Součková

Přenechám tři roky staré dítě. Čistotné. Jen vážným zájemcům

Už jste někdy viděli takový inzerát? Neviděli? Opravdu? Děti se nepřenechávají jen tak? A co když vás jednoho dne už přestanou bavit?

5.10.2017 v 13:35 | Karma článku: 43.58 | Přečteno: 11223 | Diskuse

Zuzka Součková

Tour de česká hospoda aneb Atmosféra starých časů

V minulém článku jsem zmínila dvě hospody. Zatímco ze špinavé jsme byli se psem vykázáni (nevadí mi to), ve druhé, čisté a s vysokou úrovní služeb, nás přijali s úsměvem. Na toulkách Čechami jsem v pohostinství zažila víc.

4.9.2017 v 18:06 | Karma článku: 35.54 | Přečteno: 1825 | Diskuse

Zuzka Součková

Jak mě restaurace na českém venkově vrátila před rok 89

Zavedením EET některé venkovské hospody zavřely. Jezdíváme na kole mimo turistické oblasti a ráda bych si i tady dala kofolu, tam polévku, jinde třeba i nějaký zrzavý nealko ionťák. Už to není tak snadné jako dřív.

29.8.2017 v 15:32 | Karma článku: 45.05 | Přečteno: 22423 | Diskuse

Zuzka Součková

Tyranové týrají...

Narodili jsme se jako lidé, a přesto v sobě každý máme kousek zvířete. Někdo je slepice, jiný kočka, prase, ten řve jako tygr. Navzájem si říkáme Ty vole. A učitelka, která chce po dětech vědomosti, je pro některé rodiče kráva.

24.8.2017 v 12:53 | Karma článku: 32.68 | Přečteno: 1709 | Diskuse

Zuzka Součková

Může být DPD horší než Česká pošta?

Můj muž má smůlu. Tedy on má štěstí, že mě má, ale jeho smůla tkví v objednávkách přes internet. Objedná modrý snowboard, přijde růžový. Očekává běžecké hole. Kurýr je dodá zprohýbané, že by nešly zapíchnout ani k rajčatům.

15.8.2017 v 18:17 | Karma článku: 38.55 | Přečteno: 5347 | Diskuse

Zuzka Součková

Jak jsem myslela, že přelstím chytrý telefon

Chytrý telefon vtrhl do mého života nedávno. Ačkoli jsem jím dlouho pohrdala, rychle jsme se skamarádili. Ale nevím, co bude dál. Mé ego těžce snáší, že je chytřejší než já (telefon, samozřejmě!).

4.8.2017 v 19:34 | Karma článku: 30.51 | Přečteno: 1836 | Diskuse
VIP
Počet článků 281 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3261

„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.