Osobní

Zuzka Součková

Tak už s tím hubnutím přestaň!

Hubnutí a běh. Spojené nádoby? Pokud si myslíte, že začnete běhat a kila půjdou kvapem dolů, tak vás trochu zklamu. Není to tak jednoduché, jak by se mohlo zdát...

11.7.2013 v 16:14 | Karma článku: 20.29 | Přečteno: 1599 | Diskuse

Zuzka Součková

Běh, krása, romantika - jde to spolu vůbec dohromady?

Když jsem před pár lety začala běhat, netušila jsem, že nepůjde jen o chvilkový rozmar, ale o celoživotní lásku. A nebyla to láska na první pohled, vlastně na první rozběh. Nyní přemýšlím, naplnil běh moje očekávání a můj život? Nebo naopak? Nepřinesl mi snad nějaké zklamání či újmy?

8.7.2013 v 10:09 | Karma článku: 15.35 | Přečteno: 373 | Diskuse
VIP
Počet článků 281 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3261

„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.