Může být DPD horší než Česká pošta?

Můj muž má smůlu. Tedy on má štěstí, že mě má, ale jeho smůla tkví v objednávkách přes internet. Objedná modrý snowboard, přijde růžový. Očekává běžecké hole. Kurýr je dodá zprohýbané, že by nešly zapíchnout ani k rajčatům. 

A já jsem se mu až do dnešního dne posmívala. "To víš, vás ajťáky ty internety nemají rády. Pořád se v nich šťouráte, lezete jim bůhvíkam, vidíte jim do karet, tak se nediv, že tvoje internetové nakupování stojí za vyliž," říkala jsem nafouklá jako pouťový balónek.

Dnes jsem za ním pokorně přilezla po čtyřech a omlouvala se. Už na mě došlo.

V pátek jsem si k svátku objednala batoh. Pochopte, od jisté doby s důvěrou nechávám na manželovi, aby mi koupil víno (několik lahví) a květiny. Tyhle dárky se mi vždycky hodí k pleti, nemůže se splést a netrefit velikost. Ostatní věci si po létech zkušeností nejraději pořizuji sama. 

Po odeslání objednávky v jedenáct hodin dopoledne, mi kolem 15. hodiny přišlo upozornění, že kurýrní služba DPD převzala balíček a doručí jej v pondělí 14. 8. Čas předání ještě upřesní. Na batoh jsem se začala těšit jako dítě na Vánoce, ale v pondělí mi nepřišla žádná upřesňující informace. Měla jsem možnost nahlédnout přes DPDkuryr.cz, kde se můj balíček nachází a co se s ním děje. Pro tento účel jsem obdržela číselný kód. Až potud se to může zdát jako sen. A byl to sen! Připadala jsem si jako v pevnosti Boyard, když jsem zadávala kód. Poté jsem zjistila, co už vím. Zásilku přebral kurýr, ale není možno zjistit, kde se momentálně nachází, protože probíhá aktualizace. Celý den jsem byla doma, průběžně kontrolovala telefon i mail. Aktualizace probíhala pořád a nikdo mi nic nepřivezl.

Aktualizace probíhala i následující den, ale to jsem hned po ránu obdržela mail i SMS, že dnes 15. 8. bude zásilka doručena v čase mezi 13:29 - 14:29 hodin. "Hmmm to mají vymakaný, když jsou schopni určit čas na vteřiny," pomyslela jsem si. A protože mám volno, nikam nemusím, nehnula jsem se celý den z domu. Telefon přilepený na ruce, až bude kurýr volat, že je před domem. Tak jako to dělají kurýrové jiných přepravních společností včetně České pošty. 

V šestnáct hodin přišel můj drahý domů. Říkám mu: "Čekám od rána na balík, a zdá se, že dopadnu jako ty." Přijde mu to k smíchu, což mně přijde nefér. "Že by se ke mně taky obrátilo doručovací štěstí zády?"?

V 16:30 najdu v mobilu i v mailu:

Dobrý den,
mrzí nás to, ale dnes se nám opět nepodařilo doručit Váš balíček č. 13925003380260 s dobírkou ...

Slovo opět mě nejdřív pobavilo, pak rozzuřilo!

Tak jsem v afektu vlezla na stránky DPD  a dodávku balíčku zrušila. Stejné zboží jsem našla na jiném e-shopu a objednala si je jako balík na poštu. Raději si pro něj dojdu, až se mi to bude hodit, abych nemusela tvrdnout celé dny doma a čekat na dopravce, který zde nejspíš vůbec nebyl.

Tímto se omlouvám e-shopu, který bohužel díky špatnému přepravci přišel o kšeft. Ale pokud má v nabídce dopravu pouze jedním dopravcem, a tento dopravce má v našem regionu omezené množství úložišť, a ještě ke všemu není schopen klienta informovat, tak pardón! Chyba není na mé straně přijímače!

Autor: Zuzka Součková | úterý 15.8.2017 18:17 | karma článku: 38,57 | přečteno: 5347x
  • Další články autora

Zuzka Součková

Historka vskutku fekální

30.12.2021 v 18:27 | Karma: 28,76

Zuzka Součková

Je svět v pořádku?

3.5.2020 v 19:05 | Karma: 24,72

Zuzka Součková

V ortopedické čekárně

27.4.2019 v 19:48 | Karma: 36,39

Zuzka Součková

Jsem nemohoucí, ale bojuju

17.4.2019 v 12:48 | Karma: 28,93

Zuzka Součková

Vytrácí se slušnost?

25.3.2019 v 18:09 | Karma: 42,19