Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Já se tak těším, až bude po volbách

... to se budeme mít. V těchto dnech mi na ulicích doslova do očí padají velké sliby, které změní náš život od základů.

Těším se:

- že bude více strážníků, kteří budou chránit naši bezpečnost. (Doufám, že nebudou zalezlí na služebně.)

- že všichni budeme mít práci a bude vymýcena nezaměstnanost. (Nikde mi do oka nepadlo, jak politici zatočí s těmi, kteří se práci vyhýbají, ale zato berou tučné dávky od státu. Pevně věřím, že i toto někdo někde slibuje.)

- že konečně někdo zatočí s korupcí. (To bude pořádný kolotoč!)

- že až budu opět projíždět Prahou, nebudou nikde kolony. (Zřejmě konečně naučí lidi té zipovací metodě.)

- že nám nejmenovaný politik přinese nové šance. (Sice mi z ohromného billboardu, ze kterého na mě mrkal, neprozradil, jaké šance a čeho se týkají, ale věřím mu! Měl hezkou kravatu.)

- že udrží ceny tepla. (Asi i příští léto bude slunce hřát zdarma pro všechny.)

- že sníží zadlužení. (Zřejmě vyberou víc od nás obyčejných smrtelníků na daních. Jinak si to nedovedu představit. Těžko si uberou ze svého.)

- že prý si došlápnou na drogy. (Svěří snad tuhle problematiku do rukou - vlastně nohou - lehkým děvám? Ty mají se šlapáním zkušenosti a jejich došlap zřejmě bude mít i správný dopad.)

Zkrátím to, všichni slibují, že bude líp...

Jenže už jsem slyšela a viděla tolik slibů...

A proto si nemyslete, že jsem tak hloupá. Z těch předvolebních slibů nevěřím nikomu ani slovo. Nevěřím, že jde o naše dobro.

Nemám ráda, když mě někdo tahá za nos. Proto bych ocenila, kdyby někdo sebral odvahu a místo planých líbivých slibů dokázal veřejně přiznat: „Do politiky vstupuji pro svůj vlastní prospěch. Rozumíte?”

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Zuzka Součková | pátek 19.9.2014 15:09 | karma článku: 35,46 | přečteno: 2323x
  • Další články autora

Zuzka Součková

Historka vskutku fekální

Když člověk trpí syndromem dráždivého tračníku, stává se z obyčejné vycházky drama, ve kterém jde nejen o zachování důstojnosti, ale i o čistotu prádla. Ačkoli se to po slovensky nazývá hnačka, zrychlení kroku nic neřeší!

30.12.2021 v 18:27 | Karma: 28,76 | Přečteno: 1152x | Diskuse| Ostatní

Zuzka Součková

Je svět v pořádku?

Brzké jarní ráno, venku je ještě tma. Zavrtím se na posteli, probudí mě nějaký zvuk. Nastražím uši. Aha. To první ptáci zpěváci nastupují na scénu. Zatím zřejmě jen ladí tóny jako muzikanti před koncertem.

3.5.2020 v 19:05 | Karma: 24,72 | Přečteno: 978x | Diskuse| Společnost

Zuzka Součková

V ortopedické čekárně

Pravou berli postavím do rohu, vezmu za kliku, otevřu dveře. Nezapomenu zastrčit berli zpátky do podpaží a ladným skokokrokem se vsunu dovnitř. Čekárna je plná, ale jedna židle zasunutá v koutě na mě čeká. Ztěžka na ni dopadnu.

27.4.2019 v 19:48 | Karma: 36,39 | Přečteno: 3520x | Diskuse| Ostatní

Zuzka Součková

Jsem nemohoucí, ale bojuju

Klaním se před všemi, kteří mají jakýkoli handicap. Ať už někomu neslouží ruce, nohy, oči, uši, či nějaký tělesný orgán, vždycky je to problém. Mně momentálně podala výpověď ze služby pravá noha.

17.4.2019 v 12:48 | Karma: 28,93 | Přečteno: 1396x | Diskuse| Ostatní

Zuzka Součková

Vytrácí se slušnost?

Scházím školní schodiště, proti mně se žene dětské stádo. Nedržet se zábradlí, ti malí predátoři by mě smetli. Někteří pozdraví.

25.3.2019 v 18:09 | Karma: 42,19 | Přečteno: 3376x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Aktivisté žádají konec pedagožky Univerzity Karlovy a přednášky o „genocidě v Gaze“

6. května 2024  12:46,  aktualizováno  7.5 9:13

Karlova univerzita by měla přehodnotit zaměstnávání osob jako je doktorka Irena Kalhousová, uvádí...

Důchod daleko, ale práci nedostanou. Nezaměstnaných šedesátníků přibývá

11. května 2024

Premium Lidé kolem šedesátky při hledání zaměstnání narážejí na zeď. Zaměstnavatelé o ně nestojí, preferují...

Publikace Nerudové jsou ostuda. Zesměšňuje všechny vědce, míní europoslanec

9. května 2024  12:08

Ekonomka a kandidátka do Evropského parlamentu za hnutí STAN Danuše Nerudová publikováním do...

V systému DiPSy jsou výsledky přijímaček, 94 % uchazečů je přijato

15. května 2024  7:16,  aktualizováno  9:07

Přímý přenos V systému DiPSy jsou k dispozici výsledky přijímacích zkoušek na střední školy. Uchazeči si...

Korupční aféra pokračuje, ruský úředník měl doma 25 milionů a zlaté mince

15. května 2024  8:57

V Rusku zadrželi dalšího vysoce postaveného činitele ministerstva obrany kvůli podezření z...

Ženě vybuchla ve vagině petarda, málem zemřela. Před soudem stanul její manžel

15. května 2024  5:10,  aktualizováno  8:52

Před soud předstoupil Ukrajinec, který podle obžaloby loni v září v Kožlanech na Plzeňsku vážně...

Mění se zákon o České televizi. Lidé si za sledování připlatí

15. května 2024  8:48

Přímý přenos Ministr kultury Martin Baxa spolu s řediteli České televize a Českého rozhlasu ve středu dopoledne...

Vyhrajte balíček z řady sebamed Anti-Redness
Vyhrajte balíček z řady sebamed Anti-Redness

Minulý týden jste soutěžili se sebamedem o kosmetiku pro nejmenší. Tento týden si pojďte zahrát o péči pro vás, a to konkrétně o řadu Anti-Redness,...

  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.