Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Reklamní triky aneb Své vagině stejně nerozumím

Pustím televizi. Detektivka. Ještě nikdo nikoho nezabil, ale mně už padá hlava. Chvíli s ní mlátím o opěradlo gauče, jako když kvrdlám v hrnci puding, až mě rozbolí za krkem. Vezmu polštářek a zaujmu pohodlnou pozici vleže.  

Spokojeně usínám, film-nefilm. Ale co mám dělat, když neudržím otevřené oči. Kromě toho si pamatuju z četby pohádek Boženy Němcové, že spánek je sladší než med. Teprve pootevírám dveře do říše snů, pomalu si vychutnávám sladkost medového spánku, který přichází po špičkách, když vtom nadskočím. Silný zvuk mě vytáhne z ležící polohy do polohy sedící mrtvoly. Zírám tupě na televizi. Nevím, kdo jsem, a kde jsem se tu vzala. Sním či bdím? Ale to už mi krásná žena, máma od rodiny vnucuje nejlepší snídani na světě přímo i s bifidus reguláris - sice nevím, co to je, ale zní to honosně. Začínám pociťovat svědění po těle, protože moje střevní imunita je bez bifidus reguláris úplně v pr... zadku!

Hned vzápětí zjistím, že páchám nejmíň smrtelný hřích, když nepoužívám správný krém na obličej. Mazat si ksicht na noc denním krémem, který pleť dostatečně nehydratuje, může jenom pitomec (a já!). Bezděky vztáhnu ruku na tvář. Cítím, že je suchá jak křídla chcíplého motýla.

Ale to už na obrazovce myjí nějací Adámkovi nádobí. Vypadají přitom tak šťasně. Mě tahle činnost tolik uspokojení neposkytuje. Možná proto, že nepoužívám Jar, ale mnohem levnější prostředek. Jsem toho názoru, že zrovna moje nádobí nepotřebuje to nejdražší, nechám ho klidně bez nejluxusnější péče.

Když na mě vybafne krasavice, která nerozumí své vagině, padám raději zpátky hlavou do polštáře. Ztiším zvuk, po dlouhé čtvrthodině reklamy končí, film pokračuje. Když už mě reklamní triky probudily, budu se dívat. Neslyším nic, zesílím zvuk. Než se stačím zorientovat v ději, spadnou mi víčka a já klidně, spokojeně odcházím do náruče Hypna, boha spánku, aby mě přeřvané reklamy zase vzbudily.

A tak to jde celý večer dokola. Sice netuším, kdo je vrah a ani si nemůžu vzpomenout, koho zabili. Zato vím, že všichni v reklamách jsou krásní, milí, šťastní, žijí v překrásných interiérech. Pokud se u nich objeví bolest, dokáže ji zázračný prostředek v mžiku, jako mávnutím kouzelného proutku, utišit. Pojišťovna za své klienty vyřeší veškeré problémy. Banky půjčují peníze kdykoli na cokoli. Žádný problém. Bez nového auta nelze žít. A na plivání krve při čištění zubů je Parodontax.

Autor: Zuzka Součková | úterý 24.10.2017 13:07 | karma článku: 46,51 | přečteno: 13790x
  • Další články autora

Zuzka Součková

Historka vskutku fekální

Když člověk trpí syndromem dráždivého tračníku, stává se z obyčejné vycházky drama, ve kterém jde nejen o zachování důstojnosti, ale i o čistotu prádla. Ačkoli se to po slovensky nazývá hnačka, zrychlení kroku nic neřeší!

30.12.2021 v 18:27 | Karma: 28,76 | Přečteno: 1146x | Diskuse| Ostatní

Zuzka Součková

Je svět v pořádku?

Brzké jarní ráno, venku je ještě tma. Zavrtím se na posteli, probudí mě nějaký zvuk. Nastražím uši. Aha. To první ptáci zpěváci nastupují na scénu. Zatím zřejmě jen ladí tóny jako muzikanti před koncertem.

3.5.2020 v 19:05 | Karma: 24,72 | Přečteno: 977x | Diskuse| Společnost

Zuzka Součková

V ortopedické čekárně

Pravou berli postavím do rohu, vezmu za kliku, otevřu dveře. Nezapomenu zastrčit berli zpátky do podpaží a ladným skokokrokem se vsunu dovnitř. Čekárna je plná, ale jedna židle zasunutá v koutě na mě čeká. Ztěžka na ni dopadnu.

27.4.2019 v 19:48 | Karma: 36,39 | Přečteno: 3518x | Diskuse| Ostatní

Zuzka Součková

Jsem nemohoucí, ale bojuju

Klaním se před všemi, kteří mají jakýkoli handicap. Ať už někomu neslouží ruce, nohy, oči, uši, či nějaký tělesný orgán, vždycky je to problém. Mně momentálně podala výpověď ze služby pravá noha.

17.4.2019 v 12:48 | Karma: 28,93 | Přečteno: 1395x | Diskuse| Ostatní

Zuzka Součková

Vytrácí se slušnost?

Scházím školní schodiště, proti mně se žene dětské stádo. Nedržet se zábradlí, ti malí predátoři by mě smetli. Někteří pozdraví.

25.3.2019 v 18:09 | Karma: 42,19 | Přečteno: 3374x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.