Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Součková kolegyně 8-o, vy jste učiněná nezmarka se srdíčkem bojovnice...držím palce a ať máte vždy v posledních metrech závodu, vždy potřebný úsměv [>-]EUvám přeji při dalším vrcholném sportováníV

1 0
možnosti
ZS

Kolego Nikolo, děkuji. Úsměv, to je asi to jediné, co mi v posledních metrech jde;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Ty bláho. Takováhle modelka proběhne cílem, já zírám. Nejni ti to blbý, zahanbovat sestřičku? Mně by to na těch nosítkách jistě moc neslušelo. Stříbrná medaile je rozhodně lepší, co bys ve Stříbře dělala se zlatou, vždyť to neladí.

1 0
možnosti
ZS

Vždyť to říkám, jak vidím fotografa... a tenhle byl obzvlášť schopný. Udělat z trosky "modelku";-D;-D, nedokáže jen tak někdo;-)

Vidíš, to mě nenapadlo, že by zlatá neladila;-) No hlavně, že víc žen nepřišlo a taky nevím, proč jsem si tam brala s sebou dceru, to byla velká chyba:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3259x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.