Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Každý administrativní zásah do vlastnických práv je zločin.  Tedy i plošný zákaz kouření v soukromých podnicích je zločin.

3 1
možnosti

Zákaz prodeje zkaženého masa umytého octem je zločin

2 1
možnosti
MR

Ten zákaz nemá chybu. Do zákazu to ještě šlo, mohl jsem si vybrat. Teď se kouří před hospodami na ulici na chodníku a musím to jako bývalý kuřák tahat pokaždé, když jdu do města.;-DR^

3 0
možnosti
Foto

Máš svobodu volby...nechoď do města...to by tak hrálo, aby si kdekdo vynucoval takový průchod do města, jaký mu vyhovuje ;)

5 0
možnosti

Autorka tak nějak pozapomněla na dvě věci (proti kouření v restauracích je hodně subjektivních důvodů, proto se držme objektivních)

1) Ten člověk, co Vás v restauraci obsluhuje, musí ty karciogenní výpary dýchat a nemůže si vybrat (ok, může jít na pracák)

2) Kouření/nekouření v restauracích nemá vůbec nic společného se svobodou. Je proti svobodě stejně jako zákaz prodeje zkaženého masa.

3 3
možnosti
DT

Nesouhlasím, viz níže. Ta svobod je o svobodě rozhodnout se, jakou chci mít klientelu. A to rozhodnutí má být moje a ne státu. Protože ta hospoda je moje. Jestli se vám nelíbí, že se u mě kouří, tak ke mě nechoďte. Zařiďte si vlastní provozovnu. Nebo choďte tam , kde se nekouří. Ale nesnažte se mi zakazovat, koho si k sobě pustím a koho ne. A to vás upozorňuji, že jsem nekuřák a moje hospoda by byla nekuřácká.

6 2
možnosti
MS

Kouření je strašná blbost. Ale to pochopí jen ten, kdo dvacet let hulil jako prokopnuté kamna a dnes je už patnáctý rok čistý. Přeju všem kuřákům, aby k tomuto poznání došli také zavčasu a nezůstali otroky tohoto zlozvyku až do předčasné smrti. :-)

2 0
možnosti
ZS

S tím souhlasím, ale jako kuřák se toho stále nedokážu nějak dopracovat

1 0
možnosti
Foto

v diskuzi jsem si mimo jiné přečetl, že jsem jako kuřák smradlavým vrahem, ale je to ještě horší....k tomu jsem ještě páchnoucí sebevrah...toto zdrcující spojení náš trestný zákoník ještě nestačil obsáhnout...by mě zajímalo, co tam Ti poslanci dělají.:-);-)

3 0
možnosti
KT

A co s tím budete dělat, dá se s tím vůbec žít? Níže jsem psala, že hulváti se vyskytují zejména mezi militantními nekuřáky, alespoň zde. Není to divné?

5 1
možnosti
FF

Hele, Zuzko, teď mě napadlo....kde mám čisté ponožky si náhodou hlídám...a nedělá mi problém je mít i v sandálech;-D

2 0
možnosti
ZS

Františku, věřil byste tomu, že proti ponožkám v sandálech nic nemám? ... Aj, teď jsem pro změnu přiložila polínko pod kotel zvaný "ponožky v sandálích"... ;-D;-D

3 0
možnosti
KT

Všimli jste si, že ti militantní nekuřáci jsou většinou agresivní, používají nevybíravá slova a útočí? Dále je pozoruhodné, že kuřácké hospody obhajují z větší části nekuřáci a jejich projev je klidnější a kultivovanější. Podle mého je z toho patrné, že o kouření jde až v druhé řadě.

7 2
možnosti
FF

No já bych řekl, že militantní nekuřáci si s militatními kuřáky nemaji co vyčítat...;-)

4 0
možnosti
Foto

Dobrý, Zuzi R^ :-)

Jsem nekuřačka, ale příležitostě si někdy zápálím. Myslím, že současná právní úprava je naprosto postačující a nechápu, proč ještě utahovat šrouby.

Na druhou stranu jsem ráda, za dosavadní pravidla, protože pamatuji doby, kde se kouřilo úplně všude i na úřadech a v kancelářích a nezapomenu, když jsme čekávali před posluchárnou na zkoušku, jak tam bylo zahuleno a vydržet v tom třeba dvě hodiny, vystresovaná a hladová, to bylo na omdlení.

Takže, ať se na to zákonádárci vykašlou a vylepšují legislativu spíše rušením některých nesmyslů v jiných oborech.

11 0
možnosti
ZS

Štěpánko, R^

Měj se prima. ZS

1 0
možnosti
MP

Je lépe, když kuřáci kouří v hospodě, nebo zavazí na chodníku před hospodou, a čmoudí kolemjdoucím do ksichtu, a děti vidí, jak dospělí kouří? Ha včil mudrujte.;-D

8 0
možnosti
Foto

Ano, je to lepší...děti tak lépe vidí, že jde o "stádo závislých vyhnanců, co je nuceno ukájet takto nedůstojně svou závislost i za mrazu či deště", zatím co ostatní vesele dlabou a prndají v teple "útulné a voňavé" restaurace  :)

1 0
možnosti
IM

I79v45o 37M69i48l93d16a

28. 7. 2014 12:57

kdo se pravidelně myje, tomu kouř samozřejmě smrdí!

kdo miluje přírodu a čerstvý vzduch, toho kouř samozřejmě dusí!

kdo je slušný, ten má přirozenou úctu k druhému

a kdo je zvrácený, nihilní úchylák a hovado (viz bible), tomu se slušnost vnutit prostě musí!!!

1 7
možnosti
MP

Někteří nekuřáci by nejraději vyvraždili všechny kuřáky. O jaká tolerance!

2 1
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.