Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Fajfka má zajímavé aroma, cigareta páchne. Nejde o zákaz kouření, ale o postupné snižování svobody. To jste si za posledních deset až dvacet let nevšimli, kolik  přibylo omezení, zákazů a příkazů??

3 1
možnosti
JN

Ono hodně záleží na tom, čím tu fajfku nacpete

2 0
možnosti
Foto

Zuzi, jako bys popisovala situaci u nás ;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

I88v82o 21C68i72l28i19c51h

28. 7. 2014 9:11

Jako u Vás vždy - perfektně popsáno R^

6 0
možnosti
ZS

Ivo, děkuji a přeji Vám hezký den :-)

2 0
možnosti
JN

I vy trpíte fixní ideou, že kouř z dýmky smrdí méně než z cigarety a že dýmka dokonce kuřákovi sluší?

2 2
možnosti
ZS

Jaroslave, s dýmkou můj muž vypadá jako ztělesnění klidu... a přece si ho nezabiju, i když mě to štve;-)

5 0
možnosti
JN

Ono už to omezování ubohých kuřáků došlo opravdu daleko.  Před časem jsem s uspokojením zaznamenal, že už se nekouří v čekárně u dětského lékaře, v tramvaji, na poště...

Taky se mi líbilo, že když je nějaká hospoda či cukrárna označena jako nekuřácká, tak se v ní po většinu dne nekouří.

Ale vyžadovat, aby se nekouřilo v žádné hospodě, to i já považuji za přehnané.

18 0
možnosti
JT

Omluva, patřilo to k příspěvku nad Vámi. Jinak na zastávkách se přes zákazy kouří dál, vesměs většinou provokativně.

2 0
možnosti
Foto

problém je v tom, že nejde jenom o kouření, je to o zákazech a příkazech.

10 0
možnosti
JT

Ano ve 4. cenové a někde ve 3. by se mohlo kouřit jako dříve, že se to neodvětrá ani za přestávku bez hostů. Ať si tu nádheru všichni, co chtějí, užijí.

2 0
možnosti
JL

Ráno jsem čekal na tramvaj, přišla starší žena, vnořila celou paži do odpadkového koše a vytáhla si vajgla. Něco podobného, když jsem vystupoval z tramvaje - starší chlápek se v předklonu snaží zvednout vajgla, nějak mu to nejde - asi je ještě poněkud podroušen. Nojo - vášeň, závislosti na tabaku se říkalo kdysi vášeň. Chápu, že kuřáci jsou vášnivci, ale proč bychom měli chodit z hospod prokouření jejich vášní? Ať si smrdí sami.

1 1
možnosti
LM

Když se jde do restaurace, kde MAJITEL má hned o dveří ceduli kuřácká restaurace, tak je přece nejjednodušší tam nejít a jít do nekuřácké, to je asi jako kdyby nesnášel a měl alergii na jahody, ale cpal se s nima denně a potom si stěžoval na zelináře který mi je prodal.

10 0
možnosti
Foto

Zábavní kuřáci budou dál chodit i tam, kde se nesmí kouřit...jen občas po anglicku někam zmizí :)

6 0
možnosti
Foto

I41v60o 78C45i53l33i47c66h

28. 7. 2014 9:21

A s nimi i nekuřáci - zažil jsem to za svůj život mnohokrát. Nejdříve kuřáci mizí na deset minut a pak se vrací, jakmile se jich náhodně venku sejde víc, začne být zábava tam, takže se ti, kteří dokouřili vracet přestanou i když zrovna nekouří a postupně si je tam najdou i nekuřáci a všichni si dovnitř jen čas od času dojdou pro pití. A tratí na tom hospodský, protože se nikomu (kuřákům i nekuřákům) pro to pití od té zábavy venku nechce chodit tak často, tak si to pití šetří.

8 0
možnosti
LM

Vtipně a pravdivě napsáno, jen se bojím, že se pomalu to co je v posledním odstavci stává realitou a pantatíci z Brusele nad tím chrochtají blahem.

9 1
možnosti

I15v49o 32Ž26á34č68e44k

28. 7. 2014 8:51

Ano. Ať je přijat zákon, že se všichni musíme mít rádi, a bude po všech problémech.

4 1
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.