Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mám podobný příběh, co se týče kouření, jako vy.  Jen já začal ve 14ti a končil v 31 letech.  Moje manželka je kuřačka a bohužel ne dýmky.  Máte pravdu, že tento zákaz, není ani tak o kouření, jako o svobodě.  A svobodu nám berou jednu za druhou.  

Karma R^

14 2
možnosti
ZS

Františku, díky a hezký den. ZS

1 0
možnosti
JC

Napsala jste to přesně, výstižně. Ti, kdo si myslí, že zákazem kouření v hospodách donutí své zábavné kamarády, aby v hospodách nekouřili a dále v nich byli zábavní, se velice mýlí - to se nemůže stát. Stejně tak se mýlí ti, kdo si myslí, že zákazem kouření v hospodách bude celá země pokryta nekuřáckými hospodami a oni si kdykolik do kterékoli z nich jednou ročně na výletě zajdou s dětmi na oběd. Nic takového se také nestane, i jejich výběr možností se zmenší.

Jestli by mohlo mít v boji nekuřáků proti kuřákům smysl (zajímavé je, že kuřáci proti nekuřákům nebojují), pak je to převedení výnosu spotřební daně z tabákových výrobků do zdravotnictví.

18 1
možnosti
ZS

Díky:-)

... do oblasti spotřební daně z prodeje tabákových výrobků jsem už nechtěla tímto fejetonem zasahovat... Vaše myšlenka se mi líbí:-)

3 0
možnosti
MP

Omezování svobody se tu děje už aspoň deset let. připomíná mi to žábu, která je ve vodě postupně se ohřívající. Až voda dosáhne bodu varu, žába to stále nebude vědět a zahyne. D.H.-Zřídka se stává, že by se  svoboda jakéhokoli druhu ztratila celá naráz.!!!!!!

15 2
možnosti
ZS

Přesně, jak zpívá Tomáš Klus: "Stačilo nám demo demokracie...

Přeju Vám hezký den.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.