Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzanko, mám rád tyto normální a lidský články. Jen je jich málo a tak o to více díky R^

4 0
možnosti
Foto

Výbornej článek. Pobavilo. Boiler included. R^

To manželské čidlo taky mám. A je spojený s generátorem náhodných čísel, kdy v různých intervalech odpovídám JO, ANO, nebo HMMM ;-D

2 0
možnosti
ZS

:-)Díky!

Aha, jsem zklamaná, já myslela, že občas to čidlo vypíná, když někdy odpovídá JO, ANO, HMMM;-D ...zřejmě ho máte od stejného dodavatele. ;-D

2 0
možnosti

Zuzko, díky za opět "normální" blog mezi těmi "názorovými". To se člověk aspoň odreaguje.

Šípci posílají k Součkům přání hezkých a pohodových vánoc! V:-)

3 0
možnosti
ZS

R^:-)Součci Šípkům děkují a přejí totéž!V

2 0
možnosti
Foto

U vás mám vždy jistotu, že mi zlepšíte náladu. Díky.

1 0
možnosti
ZS

Václave, mám radost, že máte radost! Jsem už takovej obecní šašek...

1 0
možnosti
FF

;-D;-DR^.........to mi připomíná, když doktoři chlácholí, že dokud máme noční stání, jsme tak nějak v rychtyku.

3 0
možnosti
ZS

;-D;-D;-DNevím, co k tomu říct, tak asi budu radši zticha!;-D

1 0
možnosti
FF

První postřeh)..vidíš, první co tě napadlo: "Jak vypadá, je hezká, mladá?" ...A pak se nám chlapům se divíte;-D

3 0
možnosti
ZS

R^Františku, nedivíme! ...anebo divíme!  ;-)

0 0
možnosti
Foto

tak ať se mu dobře čte.

2 0
možnosti
ZS

Jaromíre, je mi líto, že se nedožil mého blogování, protože to byl člověk, který měl rád nadhled a sebeironii;-)

0 0
možnosti
Foto

MOc pěkný příběh ;-)

Někteří handicapovaní lidé mají zvláštní smysl pro humor. Jiní se stanou vůči celému světu krajně negativní. Já jsem bohužel potkal jen ten druhý příklad.

1 0
možnosti
ZS

Martine, tak to mám asi štěstí... nedávno jsem psala o Simoně, té dívce, která je pro mě vítězkou dvacetičtyřhodinovky, jak si asi vzpomínáš, a to je taky takové sluníčko... asi mám štěstí... určitě není lehké žít s handicapem... Měj se prima a hezké Vánoce!:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.