Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J40a53n74a 17M59a71j72o33v39á

30. 1. 2015 18:16

Taky jsem si na trpělivost do fronty dvakrát nestoupala. Nejspíš ani jednou. Tak abych absolvovala peklo už na zemi, vzala jsem si absolutního flegmatika, pro kterého čas a prostor téměř neexistují. (A děti to po něm podědili, tak to mám třikrát)

Báječně, Zuzi, napsáno.

1 0
možnosti
ZS

Jani, fronty, to je kapitola sama pro sebe.;-)

Na Tebe to nebe fakt čeká!;-)

0 0
možnosti
AO

A30l68e85n62a 81O49u34z96k92á

30. 1. 2015 18:06

Když jsem to četla, měla jsem pocit, že jste psala o mně.. ?8-o Ale musím říct, že po všech zkušenostech, které dneska mám, bych se ráda vrátila na mateřskou a nesnažila se plnit roli muže a vydělávat peníze... a už vůbec nikdy spěchat a durdit se na děti, protože i já musela odpíchávat a každá minuta byla půl hodiny navíc.. :( uffff..... Přeji..... přeji.... Vám hodně trpělivosti! :);-) PS: a díky za skvělé čtení

1 0
možnosti
ZS

Ali, děkuji!;-)

Mám takový pocit, nedošlo u Vás ke změně jména? Koukám na fotku, snažím se najít spoj v mozku, naskakuje mi Karešová?... ale přesně nevím (jooo, staroba;-))... mohu gratulovat?;-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, úplně slyším Toma..."mami, pohoda, klídek, "....taky na něj  jednou dojde;-D...mimochodem, teď mají rum v akci!;-DR^

2 0
možnosti
ZS

Kde, kde? ...hned tam letím!;-);-D;-D

1 0
možnosti
JH

Trpělivost- lat. patientia. Netrpělivost může mít těžké následky. Když občas s člověkem někdo mrskne nebo ho drtí, protože je na nervy... Z pozice člověka, který několikrát denně prostě nemůže, vnímám netrpělivost mého okolí jako pochopitelnou, leč smutnou. (Ale přesto mám skvělé zázemí).

Na netrpělivé lidi nejsou  zrovna dobré vzpomínky. Ale když si to ten dotyčný uvědomuje, tak na sobě pracuje.

A pracovat na sobě musíme všichni...

Vliv společnosti, nároků, povinností je stresující. Takže je netrpělivost i pochopitelná.

1 0
možnosti
ZS

Jarko, díky za pochopení.

Pracuju na tom, ale... je to fakt těžké. Hodně mi pomáhá běh, zklidňuje mě a pomáhá mi získávat nadhled...;-)

0 0
možnosti
Foto

Můj muž taky hopsá nervně dokola v soustředných kruzích u čehokoliv, co trvá déle, než dvacet pět sekund. Zajímavá choroba. Vždycky ho se zájmem pozoruji a pak doporučím, aby se zklidnil, což ho, kdo ví proč, šíleně vytáčí. K lékaři bych s ním nešla ani za zlaté tele. Zatímco já jsem ráda, že si konečně v klidu něco přečtu, on je po patnácti minutách vevnitř s infarktem jako akutní případ;-D Asi dokoupím rum!

4 0
možnosti
ZS

Takže u vás je to jako u nás;-). Při tvém muži stála štěstěna, že mu do cesty postavila tebe.

U nás je to 2:3 (já a syn: muž a dcery)... my dva trpíme, když nás uvádí do klidu;-)Jenže ten jejich klid? ...ulítnuté letadlo, sprinty na vlak, pozdní příchody všude... ne na to nemám nervy!

Rum doporučuju, jen musí být láhev bezedná.;-D

0 0
možnosti
PM

Já jsem taky nervák.Pro mě je nejlepší medikament pivo.Kde je pivo,tam jsem jako beránek a děti mě maj nejradši.;-)

1 0
možnosti
Foto

Mám jí dvacet plných nákladních vagónů... Budeš-li chtít, několik vagónů Ti nechám přistavit ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
ZS

Jééé, Martine, ty jsi poklad. Beru vše! A hned!!!!;-)... jo, málem bych zapomněla, děkuju ;-)

1 0
možnosti
PB

..... netrpělivá ??? pcháááá,- Vy ste hyperaktivní !!! nyčko chápu ten triatlon, .... se totálně vyždímáte a je vod Vás 5 minut pokoj ;-DR^ (dělám trojboj,- stojí to love, ale efekt stejnej,..... enem je vode mne pokoj cca 10 hodin)

1 0
možnosti
ZS

R^;-D;-D...zase jste mě odhalil;-);-)

0 0
možnosti
Foto

Hele, Zuzi, nejsi sama;-D Já jsem nervák, kdykoli něco nejde dle přesně naplánovaného harmonogramu. A jelikož chodím všude včas, nebo s předstihem,tak pěním, když má ten druhý zpoždění:-))

1 0
možnosti
ZS

Šári, přesně... je to strašnej vopruz pořád čekat na ty opozdilce, co.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.