Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

:-)Zuzko, no a co? Tak jsi chvilku nebyla krásná. Bóže, ty modelky jsou cimprlich ;-D! Ale hlavně, že Ti to nezůstalo. Někdo má ty změny "uvnitř" hlavy, a nic s tím nenadělá. Ani Zyrtec nepomůže (ten znám, je dobrý - měla jsem před několika lety alergii na broskve) 

Za návrat k původní podoběVR^R^

1 0
možnosti
ZS

R^;-D;-D... rozesmála jsi mě, díky!

To že bych nebyla krásná, to by mi ani tak nevadilo, ale já jsem tu osobu vůbec neznala a to mě vyvedlo z míry;-)

Hezký den!

1 0
možnosti
Foto

J70a45n 42D84l69o12u20h97ý

24. 2. 2015 13:40

chápu.. kolikrát se sám na sebe nafouknu, že ani po týdnu nesplasknu ;-)

2 0
možnosti
ZS

Honzo, taky jsem hledala tenhle psychosomatický důvod, ale tudy nééé... nejvíc se mi na mně líbí, že jsem taková skromná;-D;-D;-D

0 0
možnosti
DS

Napsat "pěkný" by teď bylo asi dost necitlivé, že, Zuzi? Mně na podobné případy pomáhá Dithiaden, malým dětem Fenistil kapky. Jestli Tě to utěší, já mám oči ouzké a šikmé pořád a ne a ne se "odsmrsknout" ;-D;-D;-D. Opatruj se a dej vědět, co to bylo.

2 0
možnosti
ZS

Dášo, jako samoléčitelka jsem užila Zyrtec...

Taky se opatruj!

0 0
možnosti
PBR
ZS

Pavle, díky!

Hlavně teď jsem v šoku, protože jsem si blog psala a pak najednou zjistím, že je už publikovaný;-D, aniž bych chtěla;-)... nejen můj xicht si dělá, co chce, ale už i noťas ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Domnívám se, že rada v tomto případě je jasná. Uvař svému muži teplou večeři a celý večer se mu věnuj. Ráno jsi zase jako rybička ;-);-DR^

3 0
možnosti
ZS

Martine, a to pomáhá?

Inu, dám na tvé rady, manžel bude jistě rád. Snad se mi nepřitíží;-);-D

2 0
možnosti
Foto

Mimo alergie na  jídlo by to mohla být i přecitlivělost na nějaký druh krému na obličej, i opalovacího, ve spojení s větrným počasím a sluníčkem. Kdysi v pravěku jsem to zažila u dcery, vypadala jak Marfuša. Napravila to kalciovka a zákaz opalovacího krému Astrid. Tenkrát to pro ni znamenalo konec jarních prázdnin na horách, musela být zavřená v pokoji, dokud úplně nesplaskla.:-)

Opatruj se.

1 0
možnosti
ZS

Lído, díky... já jsem právě nic nového neaplikovala...

Trochu to přisuzuji avokádu nebo pomeranči... dokonce jsem kvůli tomu nevyběhla, protože nevím, co by udělal pot... počkám...

Díky, taky se opatruj.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.