Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJŘ

Já už jsem toto poznání několikrát vnucovala, ale vnutím zas.;-) Každý věk má své klady a zápory, jde o to, klady si užívat a zápory příliš neřešit.

Za sebe můžu říct, že zrovna teď si užívám nejhezčí období mého života.  Prostě 60+ je úžasné. Prachy chodí pravidelně na účet. Nemusím se starat o to za co nakoupit žvanec, můžu si koupit kýbl hlíny a něco vymodelovat. Můžu si v knihovně půjčit knížky, můžu začít vyrábět šperky a taky se můžu třeba pos..at vzteky nad něčím. Né, že by minulá období nepřinesla úžasné pocity (narození harantů), ale toto nemá chybu.

2 0
možnosti
AJŘ

Jo a blbý světlo u zrcadla mám taky, tak že nevidím ani jizvu přes celý ksicht, natož pak nějakou vrásku;-).

1 0
možnosti
Foto

R^;-D úžasný, to jsem se pobavila ;-D A v mnohém se poznala ;-D

1 0
možnosti
ZS

Kájo, těší měR^... vy máte ještě času;-)

1 0
možnosti

Zuzko, kdo ti toto vyprávěl, popsal to naprosto přesně. Plusy i minusy. Ale proč o tom píšeš zrovna ty, když se tě to zatím vůbec netýká, je mi fakt záhadou!?:-)

R^!

1 0
možnosti
ZS

Maruško, ty jsi tak milááááá ;-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, já jsem si od 50 ti začal dávat mety - pětiletky:-). Nestačím se divit - příští rok snad dokončím čtvrtou. S mládím se nebavte, obvykle kecá.;-DVR^.

3 0
možnosti
ZS

R^Jiří, berete to za správný konec...

Máte pravdu, mládí kecá:-)

1 0
možnosti
AO

Zuzko - a víte, jak ještě lze poznat, že stáří je stále daleko? Totiž z Vašeho textu, kdy Vaše energie i optimismus jsou hmatatelné na hony daleko....a k tomu všemu dokáží ještě "nakopnout" toho, kdo Vás čte... v tomto případě mě :))R^

2 0
možnosti
ZS

R^;-DNakopnu Vás ráda;-)

Díky!

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, Tebe stáří míjí rychlostí maratónu, takže žádný strachyR^:-)

1 0
možnosti
ZS

Však tebe taky, Jituš:-).

0 0
možnosti
FS

Jste mladá a hotovo. To vidím a čtu, ne? R^

btw, já jsem taky mladej. A vůbec ne smutnej. :-)

2 0
možnosti
ZS

Vítězný pokřik - Uáááá!

Děkuji, vám, co jste veselej Smutný.;-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, už to mám za sebou, ale také jsem v tom podobně jel. Jsem za horizontem, přesto mám okamžiky kdy nevěřím, jak to mohlo tak bleskově uběhnout. R^R^

1 0
možnosti
ZS

:-)Čas letí jako bláznivý, ja nechytím ho, ani vy... (pozn. autora - úryvek jakési písně - nevím jaké...asi od Vondráčkové?;-))

Horste, hlavně že se pořád můžeme smát;-D

0 0
možnosti
Foto

J42a49n71a 14M94a64j51o50v16á

13. 3. 2015 22:21

Zuzi... a to máš stejně jedno. Každý den má 24 hodin pro každého. A jaký si to uděláme, takový to máme. R^R^

(A na vrásky mám dokonalý recept - stačí mít blbé světlo v koupelně. Sice jdeš občas do práce s rozmazaným okem (jedním), ale vrásky prostě nejsou. A co nevidíš, to neexistuje, to je zákon optiky :-))

7 0
možnosti
ZS

Jani, díky za rozšíření mých vědomostí, doteď jsem znala jen jeden zákon optiky - já nevidím vás, vy nevidíte mě! (důležitý zákon využívající běžci, jejichž peristaltika si dělá, co chce!)

Do svého portfolia vědomostí zařazuji i ten od tebe. Podvědomě jej už využívám, ale teď, když jsem poučená, to nabylo úplně jiných rozměrů...;-)

1 0
možnosti
PB

..... áááá, tak vono vodchází (vodešlo), enem my se stavíme na zadní a nemíníme si to připustit,- proto ohromujeme nejbližší okolí aktivitami, které zvýrazňují naši vitalitu a ...? -náctiletí nechápou ! Mojí předností jsou zlozvyky, čímž si "mládí" uměle prodlužuji, neboť jak se praví,- ve stáří jak když najdešR^!

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.